نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

کاربران Red Dead Online برای مدتی محدود، شمش طلای رایگان دریافت خواهند کرد

در کنار شمش طلای رایگان که از ۵ تا ۷ بهمن به حساب بازیکنان Red Dead Online واریز می‌شود، حالت بتل رویال بازی هم دست‌خوش تغییراتی جزئی خواهد شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز که با حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption II که Red Dead Online نام دارد، مخاطبان زیادی را پای بازی نشانده اطلاعات جدیدی از فعالیت‌های تازه خود که قرار است در راستای پشتیبانی بیشتر از این بازی صورت بگیرد، منتشر کرد.

طبق این اطلاعات جدید، بازیکنان بازی از تاریخ ۲۵ ژانویه یعنی دیروز ۵ بهمن تا ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) با اتصال به‌سرورهای بازی، ۵ شمش طلای رایگان دریافت خواهند کرد که در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد و قابل استفاده خواهد بود.

فعالیت‌های جدید راک‌استار در راستای پشتیبانی از بازی اما فقط به اعطای شمش‌های طلای رایگان به‌بازیکنان اختصاص ندارد و طی مدتی که پیش‌تر ذکر شد، قسمت لابی حالت Gun Rush بازی که بخش بتل رویال Red Dead Online است، پیشرفت‌های مختلفی را به‌خود خواهد دید. حالت Gun Rush همانطور که می‌دانید، قسمتی از بازی است که در آن ۳۲ بازیکن با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با استفاده از سلاح‌هایی که در سراسر نقشه‌ این حالت در دسترس است باید با یکدیگر مبارزه و تلاش کنند تا زنده بمانند.

لابی حالت Gun Rush با آپدیتی که دریافت خواهد کرد، راحت‌تر از قبل بازیکنان مختلف را برای شروع بازی دور هم جمع می‌کند و طبق گفته‌ی سازندگان بازی، در آینده با انتشار آپدیت‌های مختلف، مشکلات این حالت را مرتفع خواهد کرد.

به‌لطف واکنش‌هایی که بازیکنان طی این مدت به باگ‌ها و ایرادات بازی داشته‌اند، سازندگان در روزهای آتی مشکلات بازی در بخش‌های Feud و در کل، سیستم Law and Bounty بازی را با انتشار یک‌سری آپدیت و فیکس جزئی حل خواهند کرد و شرایط برای خلاف‌کارها و جایزه‌بگیرها پویاتر خواهد شد. این آپدیت‌ها به‌بازیکنان اجازه می‌دهند تا راحت‌تر بتوانند وارد قسمت Feud بشوند. چالش‌های روزانه هم طبق معمول در روزهای آتی تازه‌سازی خواهند شد.

راک‌استار درنظر دارد تا در ماه‌های آینده، آپدیت‌های جدیدی را برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کند؛ هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی‌ها قرار است کدام جنبه‌ی بازی (بخش تک‌نفره یا چندنفره) را آپدیت کند و برای مشخص شدن جزئیات آن‌ها، فعلا باید منتظر بمانیم.

بازی Red Dead Redemption 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. حالت بتای بخش آنلاین این بازی هم‌اکنون قابل بازی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده