نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

حالت بتل رویال Gun Rush به Red Dead Online اضافه شد

در آپدیت جدید بازی Red Dead Online، یک حالت بتل رویال به نام Gun Rush به آن اضافه شده است.

Red Dead Online چندی پیش به‌عنوان بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد. البته راک‌استار این بخش را فعلا در حالت بتا در دسترس قرار داده و به مرور با ویژگی‌ها و امکانات جدید، در حال بهتر کردن آن است. این شرکت در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرده که این بخش هنوز حداقل چند ماه دیگر هم در فاز بتا باقی خواهد ماند و در این مدت ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهند شد و البته یک سری از مشکلات بازی هم رفع می‌شوند. 

جدا از این، آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده که یک حالت به نام Gun Rush به آن اضافه می‌کند؛ حالتی که در واقع یک تجربه بتل رویال ۳۲ نفره است. در Gun Rush بازیکن وارد منطقه‌ای می‌شود که باید سعی کند با کشتن بقیه بازیکنان، به عنوان آخرین نفر زنده بماند. درست مثل سایر تجربه‌های بتل رویال، میدان نبرد به مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود و همچنین سلاح و مهمات مختلفی هم در محیط قرار دارند که می‌توانید با جمع آوری آن‌ها شانس بیش‌تری برای پیروزی در این حالت داشته باشید. 

با اینکه حالت جدید تنها قسمت مهم آپدیت اخیر بازی است اما راک‌استار اعلام کرده که در آینده ویژگی‌های دیگری هم به بازی اضافه می‌شوند که جزییاتی هم از آن‌ها ارائه شده است؛ برای مثال سیستم قانون و تحت تعقیب بودن دست‌خوش تغییراتی خواهد شد و بازیکنانی که جرم خاصی انجام می‌دهند، برای زمان مشخصی فرصت خواهند داشت تا با پرداخت مبلغی آن را پاک کنند اما اگر این کار را انجام مورد حمله جایزه بگیر‌ها قرار خواهند گرفت. 

علاوه بر این قرار است چالش‌های روزانه مختلفی در بخش آنلاین Red Dead 2 در دسترس قرار بگیرند. همچنین امکان وارد شدن آسان‌تر به حالت Parley برای خلاص شدن از دست بازیکنان مهاجم هم فراهم خواهد شد؛ Parley سیستمی است که به‌تان اجازه می‌دهد تا وقتی یک بازیکن بیش از حد به‌تان حمله کرد، وارد این حالت شوید و برای یک مدت زمان معین دیگر امکان آسیب رساندن به یکدیگر را نداشته باشید. همچنین امکان ورود راحت‌تر به حالت Feud هم ویژگی دیگری است که در آینده به بازی اضافه می‌شود. Feud هم حالتی است که وقتی دو بازیکن یا دو گروه مدام با یکدیگر درگیر می‌شوند، می‌توانند وارد حالت Feud شوند و در نبردی کاملا برابر در مدت زمان مشخص، با یکدیگر درگیر شوند تا در نهایت برنده نهایی مشخص شود. 

در نهایت قرار است در آینده فاصله‌ای که در آن می‌توان نشانگر سایر بازیکنان را روی مینی مپ مشاهده کرد دست‌خوش تغییر شود تا دیگر نتوان سایر بازیکنان را در فاصله دور مشاهده کرد. با این حال بازیکنانی که بیش از حد نسبت به کشتن سایر بازیکنان اقدام کنند، از فواصل دورتری با نشانگری روی نقشه مشخص خواهند بود تا راحت‌تر بتوان از آن‌ها در امان ماند. 

نظرات خود را در مورد حالت بتل رویال و همچنین سایر ویژگی‌هایی که قرار است به Red Dead Online اضافه شوند با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده