// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بسته الحاقی Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 Remake معرفی شد

کمپانی کپکام اعلام کرده که بازی محبوب Resident Evil 2 Remake پس از انتشار یک حالت جدید را در قالب بسته‌ی الحاقی رایگان دریافت می‌کند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام اعلام کرده که بازی Resident Evil 2 Remake قرار است پس از انتشار یک حالت جدید دریافت کند که باعث افزایش ارزش تکرار بالای بازی شود. حالت ذکر شده که Ghost Survivors نام دارد، در قالب یک بسته الحاقی رایگان به بازی اضافه خواهد شد. اطلاعاتی نیز توسط کپکام از این بسته منتشر شده که به‌طور خلاصه نشان می‌دهد که این DLC در سه مرحله منتشر می‌شود. بخش اول شامل دختر شهردار به نام کاترین و یک عضو USS به نام رابرت کِندو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی می‌شود. گفته شده که این حالت باعث اضافه شدن حداقل یک دشمن جدید می‌شود که البته در مراحل اصلی بازی وجود ندارد.

یکی دیگر از مواردی که این بسته‌ی الحاقی به بازی Resident Evil 2 Remake اضافه می‌کند، این است که شما می‌توانید بر اساس چالش‌هایی که پشت سر می‌گذارید، از فروشگاهی که داخل بازی قرار داده شده، آیتم تهیه کنید یا اقلام خود را ارتقا دهید. این ویژگی در کنار وجود المان‌های تصادفی که به واسطه‌ی این بسته الحاقی اضافه می‌شوند، روند بازی را جذاب‌تر خواهند ساخت. مورد دیگری که در این بازی وجود دارد این است که یک‌سری از حالت‌های نسخه‌ی اصلی بازی نیز در آن وجود دارند که شما پس از اتمام مراحل اصلی، می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید و آن‌ها را نیز به پایان برسانید. این حالت‌ها 4th Survivor and Tufu نام دارند.

حالت Survivor شما را در نقش ماموری به نام هانک قرار می‌دهد که پیش‌تر تصاویر وی را نیز در زومجی مشاهده کردید و حالت Tufu نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در شهری که زامبی‌ها همه جای آن را تسخیر کرده‌اند، بچرخید و به شکار آن‌ها بپردازید. اگر شما نیز قصد دارید این بازی را تجربه کنید، بهتر است پیش از آن اطلاعاتی را که نیاز است بدانید مرور کنید. شب گذشته بود که در زومجی از امتیازات جهانی این بازی مطلع شدید و پیش‌تر نیز پیش‌ نمایش بازی Resident Evil 2 Remake محبوب را مشاهده کردید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده