// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

طرح نهایی کنسول Mad Box مشخص شد

ایان بل، مدیر‌عامل استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که با نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی طرح نهایی کنسول Mad Box تعیین شده است.

کنسول Mad Box به عنوان کنسولی که استودیو Slightly Mad (اسلایتلی مد)، سازنده بازی‌ Need for Speed: Shift و سری Project CARS در حال ساخت آن است، در کنار ویژگی‌های جالب توجه، به دلیل فعالیت گسترده مدیر‌عامل استودیو سازنده یعنی ایان بل در شبکه‌های اجتماعی توانسته است نظر بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، ایان بل در قالب پیامی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است طرح نهایی کنسول مد باکس انتخاب شده است.

ایان بل مدتی پیش تصاویری از سه طرح‌ احتمالی کنسول مد باکس را معرفی کرده بود که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود بودند. در حالی که طرح اول شبیه به کیس کامپیوتر است، طرح دوم و سوم به ترتیب Companion Cube از بازی Portal 2 و دستگاه پخش بلوری را تداعی می‌کنند. ایان بل در توییت خود اعلام کرده است که براساس نظرات عمومی و باز‌خورد بازیکنان طرح سوم به عنوان طرح نهایی کنسول مد باکس تعیین شده است. او در ادامه توییت خود به این نکته اشاره کرده است که در طول زمان ممکن است تغییراتی در این طرح لحاظ شود. تصاویر این طرح را در زیر مشاهده می‌کنید:

طبق تصاویری که ایان بل از طرح نهایی این کنسول منتشر کرده است، یکی از ویژگی‌های شاخص آن بهره‌گیری از صفحه لمسی در جلوی کنسول و نمایش بازی یا محتوای در حال اجرا روی آن است. با دقت در تصاویر متوجه می‌شوید که بازی در حال اجرا روی کنسول مد باکس بازی Project Cars Revolution است. تا‌کنون این بازی از سوی استودیو اسلایتلی مد معرفی نشده است. با این حال ایان بل در پاسخ به کاربری که از احتمال معرفی بازی مذکور به عنوان لانچ تایتل کنسول مد باکس سوال کرده با جمله «ممکن است» پاسخ داده است.

با استناد به گفته‌های ایان بل تا عرضه کنسول مد باکس حداقل سه سال باقی مانده است. او از این کنسول با صفت «قوی‌ترین کنسول تاریخ» یاد کرده است و با این وجود که مشخصات سخت‌افزاری آن مشخص نیست، اعلام کرده است مد باکس قادر خواهد بود بازی‌های واقعیت مجازی را با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. با این وجود که بازی‌های انحصاری به برگ برنده کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در رقابت‌های کنسولی تبدیل شده است، اما استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که برای کنسول مد باکس به دنبال عقد قرارداد و ساخت بازی انحصاری نیست. همچنین این استودیو برای بازی‌سازانی که قصد دارند برای این کنسول بازی بسازند، یک موتور رایگان ارائه خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده