// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اولین آپدیت بزرگ بازی Hades به زودی منتشر می شود

استودیو Supergiant Games با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد اولین آپدیت بزرگ بازی Hades اواسط ماه میلادی جاری منتشر خواهد شد.

یکی از بازی‌های جدیدی که در کنار آثاری همچون بازی Mortal Kombat 11،‌ بازی The Pathless و بازی The Last Campfire در جریان مراسم The Game Awards 2018 معرفی شد، تازه‌ترین محصول استودیو Supergiant Games یعنی بازی Hades است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده در قالب یک توییت اعلام کرده است که هفته آینده اولین آپدیت بزرگ بازی مذکور منتشر می‌شود.

در متن توییت منتشر شده در صفحه رسمی استودیو Supergiant Games، به جزئیات آپدیت بزرگ بازی Hades پرداخته نشده است و اعلام آن‌ها به آینده موکول شده است. در این توییت ضمن تشکر از بازیکنان و باز‌خورد‌هایی که نسبت به بازی Hades داشته‌اند، از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) به عنوان تاریخ انتشار آپدیت بزرگ بازی یاد کرده است.

بازی Hades در دسته آثار Roguelike قرار می‌گیرد که کنترل شاهزاده دنیای مردگان یعنی زاگرئوس، از اسطوره‌ها و خدایان یونان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. او تلاش می‌کند که از دنیای مردگان و پدر بی‌رحمش هادس دور شود و خودش را به کوه اولمپوس برساند. در این بازی که از دوربین ایزومتریک بهره می‌برد، می‌توانید از سلاح‌های مختلف و ضربه‌های متنوع برای نابودی دشمنانی که به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند، استفاده کنید. علاوه بر این از خدایانی همچون زئوس هدایایی دریافت می‌کنید که توانایی‌های مختلفی را در اختیار می‌گذارند.

بازی Hades جزو اولین بازی‌هایی است که از طریق فروشگاه Epic Games عرضه شده‌اند. این محصول استودیو سوپرجاینت گیمز که پیش از این آثاری همچون Bastion ،Transistor و Pyre را عرضه کرده است، هم‌اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد و با قیمت ۲۰ دلار از طریق صفحه مربوط به بازی در فروشگاه ذکر شده قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده