// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

بلیزارد از سیستم جدید چت توییچ برای مسابقات Overwatch رونمایی کرد

کاربرانی که قصد دارند در حین تماشای مسابقات بازی Overwatch در توییچ، چت کنند، باید مراحلی را پشت سر بگذارند.

مهیا کردن محیط آنلاین سالم یکی از چالش‌هایی است که گریبانگیر بازی‌سازان می‌شود. در این میان، به تازگی کمپانی بلیزارد (Blizzard) قصد دارد با برنامه‌های مختلف، یک محیط سالم برای بازیکنان و طرفداران خود مخصوصا در بخش رقابتی بازی Overwatch ایجاد کند. در این راستا کسانی که در حین تماشا مسابقات Overwatch Contenders قصد دارند در قسمت گفت‌وگو یا همان Chat پلتفرم توییچ شرکت کنند، باید حساب کاربری Twitch خود را به اکانت Battle.net خود متصل کنند.

کمپانی بلیزارد با اعلام این خبر گفت که با این ترفند قصد دارد که «تجربه تماشاچی‌ها را در حین مسابقات بهبود بدهد و اکوسیستم Overwatch را به یک محیط کاملا حرفه‌ای تبدیل کند.» سیستم یاد شده کار خود را از فصل سوم مسابقات که از تاریخ ۲۸ دسامبر تا ۱۲ ژانویه (۷ الی ۲۲ دی ماه) برگزار می‌شود، آغاز می‌کند.

کاربرانی که حساب توییچ خود را به بتل‌نت متصل نکرده‌اند، در هنگام چت با پیامی روبه‌رو می‌شوند که باید مراحل یاد شده را پشت سر بگذارند. بعید نیست که سازندگان با این سیستم قصد داشته باشند تا کسانی که در هنگام تماشا مسابقات حال و هوای گفت‌وگو را تلخ می‌کنند، در بازی با تنبیه سازندگان مواجه شوند. هنوز مشخص نشده است که تنبیهات یاد شده در چه قالبی صورت می‌گیرد. بسیاری معتقد هستند که امکان دارد که آنها از جریان چت منع شوند یا اینکه حتی بلیزارد‌ تا مدت کوتاهی دسترسی آنها به سیستم مچ میکینگ یا همان حریف‌یابی را قطع کند.

چت‌های شبکه توییچ اخیرا با توجه به رفتار ناپسند برخی کاربران به محیطی ناخوش‌آیند تبدیل شده است، اما باز با این حال بسیاری از کاربران از این موضوع که حساب کاربری آنها در توییچ به نمایش گذاشته می‌شود، ابراز ناراحتی کردند؛ هرچند احتمال دارد که سازندگان در این رابطه تنظیماتی تعبیه کنند. به طور کلی سیستم جدید بلیزارد برای کاهش رفتارهای ناپسند در چت برنامه بسیار عالی به نظر می‌رسد اما باز با این حال شاید شاهد عواقبی نیز باشد. حال باید تا برگزاری و پیاده سازی این سیستم منتظر بمانیم تا از نتایج آن نیز باخبر شویم. در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی می‌توان به آغاز رویداد زمستانه Overwatch اشاره کرد.

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد سیستم جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده