// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch آغاز شد

کمپانی بلیزارد با انتشار یک تریلر رویداد زمستانی بازی Overwatch موسوم به Winter Wonderland با ویژگی‌هایی همچون اسکین‌ها و Emoteهای جدید را آغاز کرد.

در راستای معرفی رویداد‌های جدید و متنوع بازی Overwatch از سوی کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت)، این کمپانی مدتی پیش از برگزاری رویداد زمستانی بازی مذکور تحت عنوان Winter Wonderland خبر داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد به مناسبت آغاز این رویداد، تریلر جدیدی منتشر کرده است که بخشی از ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

به واسطه رویداد Winter Wonderland لوکیشن‌های مختلف بازی Overwatch با برف پوشیده می‌شوند و اسکین‌های مختلفی برای شخصیت‌های متعدد بازی در دسترس قرار می‌گیرند. از بین این اسکین‌ها می‌توان به Krampus Junkrat ،Sugar Plum Fairy Mercy و Figure Skater Symmetra اشاره کرد. علاوه بر این دو Brawl جدید در قالب رویداد Winter Wonderland به بازی Overwatch اضافه می‌شوند که با نام‌های Mei’s Yeti Hunt و Mei’s Snowball Offensive شناخته می‌شوند. همانطور که از نام این دو Brawl مشخص است، در هر دوی آن‌ها شخصیت Mei نقش اصلی را بر عهده دارد. در Yeti Hunt گروهی از بازیکنان که شخصیت Mei را کنترل می‌کند، در مقابل بازیکنی که شخصیت Winston با اسکین Yeti را در دست دارد، قرار می‌گیرد. در Snowball Offensive شخصیت Mei نسخه اصلاح شده سلاحش یعنی Endothermic Blaster را در دست دارد که مجهز به گلوله‌های برفی با قابلیت کشتن بلافاصله است.

تریلر آغاز رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch را که در قالب آن مواردی همچون تزئین Wrecking Ball توسط Hammond و ساخت ستاره نینجا با کاغذ به دست Genji به نمایش در می‌آید، در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

رویداد Winter Wonderland تا تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۲ دی ماه) ادامه دارد و دارندگان بازی Overwatch روی پلتفرم‌های ایکس با‍کس وان، پلی استیشن 4 و پی سی می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده