نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Spider-Man Unlimited سال آینده از دسترس خارج می‌شود

بنابر اعلام کمپانی گیم‌لافت، بازی موبایل رانر بی‌انتهای Spider-Man Unlimited در اوایل سال آینده از دسترس خارج می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی Spider-Man Unlimited کمپانی گیم لافت در اوایل سال آینده از دسترس خارج خواهد شد. با توجه به اطلاعیه کمپانی گیم‌لافت در فیسبوک، این بازی رانر بی‌انتها که امکان تاب خوردن و پرش در سراسر منهتن را برای بازیکنان فراهم می‌کند، سال آینده به پایان راه می‌رسد.

در سال ۲۰۱۴ تریلر کامیک کان بازی Spider-Man Unlimited منتشر شد و در انتهای آن سال شاهد انتشار بازی به صورت رایگان برای دستگاه‌های اندروید و iOS بودیم. این بازی ماموریت‌های مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و امکان انتخاب بی‌شمار لباس از کمیک بوک‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. در این بازی لباس‌های مرد عنکبوتی در فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و فیلم Spider Man اثر سم ریمی وجود ندارد. با این حال، لباس Spider-Man Symbiote از لباس‌هایی است که می‌توان آن را بر تن کرد.

این اطلاعیه Gameloft که در صفحه رسمی بازی Spider-Man Unlimited به اشتراک گذاشته شده است، بیان می‌کند که این بازی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ (۳۱ مارس ۲۰۱۹) از دسترس خارج می‌شود. بازیکنان می‌توانند تا آن زمان به تجربه بازی بپردازند، اما نباید انتظار انتشار محتوای جدیدی را داشته باشند. گیم‌لافت در این اطلاعیه گفت:

از اینکه اعلام کنیم سفر ما با بازی Spider-Man Unlimited در حال پایان است، ناراحت هستیم. این بازی تا سی‌ویکم مارس سال ۲۰۱۹ قابل بازی است، اما هیچ محتوایی را برای آن منتشر نخواهیم کرد. از شما سپاسگزاریم که در این چهار سال شکوهمند به نجات دنیای اسپایدرمن پرداختید و بهترین گروه فوق قهرمانی بودید که همیشه می‌توانستیم داشته باشیم.

Spider-Man Unlimited

بازیکنانی که می‌خواهند در زمان باقی‌مانده به تجربه بازی Spider-Man Unlimited بپردازند، درگیر ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی برای نجات نیویورک از دست سینیستر سیکس خواهند شد. شما می‌توانید با مطالعه «معرفی بازی Spider-Man: Unlimited؛ یک رانر بی‌انتها با اسپایدی» اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده