// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید بازی Darksiders 3 سبک مبارزات را به نسخه‌های قبلی نزدیک می‌کند

استودیو Gunfire Games اعلام کرده است در آپدیت تازه بازی Darksiders 3 حالت مبارزه جدیدی اضافه می‌شود که مبارزات دو بازی قبل را تداعی می‌کند.

سومین بازی از سری Darksiders یعنی بازی Darksiders III با وقفه‌ای حدودا ۶ ساله نسبت به بازی Darksiders 2، توسط استودیو Gunfire Games (گان فایر گیمز) و کمپانی THQ Nordic عرضه شد. این فاصله زمانی بدان معنا است که لازمه حضور موفق در بازار تغییر بخش‌هایی از بازی است. با این وجود که بازی مذکور همچنان حس و حال و ویژگی‌هایی را که مجموعه دارک‌سایدرز به واسطه آن‌ها شناخته شده، حفظ کرده است اما سازندگان برای امروزی کردن آن، نوع مبارزات را با الهام از بازی‌های مدرن همچون سری Dark Souls تغییر داده‌اند. با این وجود که عمده این تغییرات مورد استقبال قرار گرفتند، افرادی همچنان مبارزات دو بازی قبل سری را ترجیح می‌دهند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو گان فایر گیمز برای جلب نظر این دسته از بازیکنان در قالب آپدیت تازه حالت مبارزه جدیدی را به بازی Darksiders 3 اضافه می‌کند.

در لیست تغییرات از حالت مبارزه جدید بازی مذکور با نام Classic یاد شده است و این امر باعث می‌شود حالت مبارزات فعلی با نام Default شناخته شود. در حالت مبارزه Classic می‌توانید اعمالی مانند Dodge کردن برای توقف حمله‌ها یا استفاده فوری از آیتم‌ها بدون مشاهده انیمیشن‌ها را انجام دهید. طبق اعلام سازندگان بازی Darksiders 3 این حالت مبارزه باعث شباهت بیش از پیش این بازی به بازی‌های پیشین سری دارک سایدرز می‌شود. امکان تغییر حالت مبارزه در هر زمانی از بازی وجود دارد و این امر روی سطح دشواری و اچیومنت‌ها تاثیری ندارد.

از دیگر تغییراتی که به واسطه آپدیت جدید بازی Darksiders 3 حاصل می‌شوند، می‌توان به امکان رسیدن به سطح ۲۰۰ و متعادل کردن دشمنان و آیتم‌های سطح ۸۰ و بالاتر اشاره کرد. همچنین این بروزرسانی گرفتن لبه‌ها را بهبود می‌بخشد، باعث می‌شود Fury به طور قابل توجهی قوی‌تر شود، تعداد Checkpoint‌ها را افزایش می‌دهد و دفعات کرش کردن بازی را کاهش می‌دهد. برای آگاهی از جزئیات آپدیت جدید بازی Darksiders III می‌توانید به پست مربوطه مراجعه کنید.

بازی Darksiders III در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن، مایکروسافت و آمازون این بازی را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده