// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

مدیر عامل THQ Nordic از نقدهای Darksiders 3 می‌گوید

لارس وینگفورس، مدیر عامل THQ Nordic، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که از بازی Darksiders III راضی است و به تیم سازنده افتخار می‌کند.

بازی Darksiders 3 پس از مدت‌ها انتظار بالاخره عرضه شد و نکته‌ی جالب، بازخوردهای منتقدان از بازی است. میانگین نمرات بازی روی کامپیوتر و ایکس باکس وان ۷۲ و روی پلی استیشن 4 عدد ۶۵ است. این نمرات نشان‌دهنده‌ی این نیست که دارک سایدرز 3 یک بازی ضعیف است، اما این اثر در فصلی عرضه شد که بازی‌های بزرگ دیگری هم عرضه شده‌اند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، لارس وینگفورس، مدیر عامل کمپانی THQ Nordic، در جریان مصاحبه‌ی اخیرش با سایت گیمز اینداستری، اعلام کرده است که از محصول نهایی راضی است. وینگفورس در جریان گفت‌وگوی خود گفته است:

ما قول داده بودیم که یک بازی را در دسترس کاربران این مجموعه [Darksiders] قرار بدهیم و من به آن افتخار می‌کنم. من واقعا به موردی که توانستیم به شما نشان بدهیم، افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم که استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games) یک بازی عالی ساخته است و حتی تیم انتشار بازی در وین هم کار خود را از نظر بازاریابی و زمان‌بندی عرضه، به‌درستی انجام داده است. همه چیز برای تهیه و آماده‌سازی نسخه آپوکالیپس ادیشن بازی تبدیل به یک چالش شده بود و اشخاص زیادی در طی چند ماه اخیر، مدت زمان زیادی را صرف آماده‌سازی این نسخه کرده‌اند.

همچنین در ادامه در مورد نقد‌ها و بازخورد منتقدین صحبت شد و لارس وینگفورس در این باره افزود:

همیشه افرادی هستند که از این دسته بازی‌ها خوش‌شان نمی‌آید و در نقطه‌ی مقابل اشخاصی هستند که با این سبک از بازی ارتباط برقرار می‌کنند. اگر به وعده‌ی خود در راستای ساخت یک محصول سرگرم‌کننده برای مخاطبان این سری عمل کنیم، به‌نظرم کار درستی را انجام داده‌ایم.

پس از ورشکستگی کمپانی THQ و تصاحب حق امتیاز بازی‌های این کمپانی توسط THQ Nordic، بازی Darksiders 3 اولین نسخه از این مجموعه است که توسط این کمپانی عرضه می‌شود. با این حال وینگفورس در طول صحبت‌هایش تیم سازنده و ناشر بازی را ستوده است.

پنج سال از خرید مجموعه Darksiders می‌گذرد و توانستیم در این مدت دنباله‌ای برای آن در دسترس کاربران قرار بدهیم. همچنین ما بیش از ۱۰۰ آی‌پی را خریداری کرده‌ایم، اما ساخت دنباله از همه آن‌ها مورد جالبی نیست؛ زیرا تاریخ مصرف بعضی از آن‌ها گذشته است.


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده