نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

دو اپیزود باقی‌مانده از بازی The Walking Dead انحصاری فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

تنها افرادی که کل فصل آخر را پیش‌خرید کرده بودند، می‌توانند این اپیزودها را از فروشگاه‌های دیگر مثل استیم تهیه کنند.

استودیو اسکای باند گیمز (Skybound Games) که وظیفه ساخت دو اپیزود باقی‌مانده از آخرین فصل بازی The Walking Dead را برعهده دارد، اعلام کرد که این اپیزودها در نسخه کامپیوتر به شکل انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت و دو اپیزود اول هم به زودی به این فروشگاه اینترنتی اضافه می‌شوند.

البته افرادی که پیش از این بازی The Walking Dead: The Final Season را به شکل کامل پیش‌خرید کرده بودند، همچنان می‌توانند این دو اپیزود را هم از فروشگاه‌های دیگر مثل استیم دانلود کنند. ولی اگر هر اپیزود را به صورت جداگانه تهیه می‌کنید، چاره‌ای نخواهید داشت جز اینکه برای دنبال کردن ماجراهای کلمنتاین به فروشگاه اینترنتی اپیک سر بزنید.

یان هو، مدیرعامل اسکای باند گیمز و دن ماری، رییس اسکای باند اینتراکتیو در بیانیه‌ای به صحبت در این زمینه پرداخته‌اند:

کمپانی اپیک گیمز سهم بزرگی در تاریخ صنعت بازی دارد و بسیار خوشحالیم که با آن‌ها در کامل‌تر کردن آخرین دستاوردشان یعنی فروشگاه اینترنتی اپیک همکاری می‌کنیم. سران اپیک خیلی زود به سراغ ما آمدند و به ما کمک کردند تا بتوانیم آخرین بخش‌های باقی‌مانده از فصل آخر واکینگ دد را به دست طرفداران این مجموعه برسانیم.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که در چند وقت اخیر شاهد اتفاقات بزرگی در مورد واکینگ دد و اپیک گیمز بودیم. از یک طرف استودیوی سازنده بازی مردگان متحرک یعنی تل تیل گیمز (Telltale Games) تعطیل شد و اسکای باند گیمز ادامه کار را به دست گرفت. از طرف دیگر هم فروشگاه اپیک گیمز از راه رسید که توانسته است در همین ابتدای کار با پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ای همراه باشد؛ از اختصاص ۸۸٪ از درآمد فروش بازی‌ها به تولیدکنندگان آن‌ها تا انحصاری کردن بازی‌هایی مثل Hades و نسخه کامپیوتر Journey و اکنون هم دو اپیزود آخر واکینگ دد؛ مواردی که نشان از عزم اپیک گیمز برای رقابت مستقیم با استیم دارند.

سومین اپیزود فصل آخر واکینگ دد با عنوان Broken Toys روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده