نویسنده: حمزه سروری
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

نویسنده‌ ارشد تل تیل گیمز به استودیو اینسامنیاک پیوست

مری کنی، عضو سابق استودیو تل‌تیل گیمز و نویسنده‌ی ارشد بازی The Walking Dead: Season Two به استودیو سازنده بازی Spider-Man پیوست.

سال ۲۰۱۸ برای بیش از ۲۵۰ نفر از اعضایی که در جریان بسته شدن استودیو تل تیل گیمز در ماه سپتامبر از کار بیکار شدند مسلماً سال سختی بوده است. این استودیو با وجود تمام سختی‌ها با کمک رابرت کرکمن و کمپانی Skybound Entertainment و بازمانده‌های تل تیل، تصمیم گرفتند The Walking Dead: The Final Season را به اتمام برسانند و آن‌را نیمه کاره رها نکنند. 

مری کنی یکی از نویسندگان ارشد اسبق Telltale Games اخیراً در توییتر خود اعلام کرده است که در سال جدید میلادی به استودیو اینسامنیاک گیمز خواهد پیوست. البته پستی که او در آنجا مشغول به کار می‌شود هنوز مشخص نیست. توییت او به شرح زیر است:

بسیار هیجان‌زده هستم که به همه‌ی شما اعلام کنم من در سال جدید به Insomniac Games می‌پیوندم.

مری کنی در ژوئن ۲۰۱۷ به Telltale Games پیوست و سپتامبر سال جاری که استودیو به ورطه‌ی سقوط افتاد کارش خاتمه یافت. او نویسنده‌ی ارشد The Walking Dead: The Final Season بود و همچنین در نویسندگی قسمت‌های اول و سوم Batman: The Enenmy Within نقش داشت. کنی پیش‌تر در نشریه‌های نیویورک‌تایمز و کوتاکو هم کار کرده بود و حال به‌نظر می‌رسد آینده‌ی غیرقابل پیش‌بینی، او را به استودیو Insomniac Games رسانده است. 

گفتنی‌ است که هنوز بسیاری از کارکنان تل‌تل گیمز بیکار هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده