// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مجموعه کمیک‌های بازی Marvel’s Spider-Man در سال آینده منتشر می‌شوند

با تصمیم کمپانی مارول مجموعه کمیک اقتباسی از بازی Marvel’s Spider-Man در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد.

بازی Marvel’s Spider-Man که مدتی پیش به صورت انحصاری روی کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد، نه تنها توانست به یکی از پر‌فروش‌ترین بازی‌های این کنسول تبدیل شود، بلکه در بخش‌های گیم پلی، گرافیک، روایت و شخصیت‌پردازی توانست مورد تحسین منتقدین قرار بگیرد. در کنار عرضه بسته‌های الحاقی از سوی استودیو Insomniac Games (اینسامنیاک گیمز)، به نظر می‌رسد کمپانی Marvel (مارول) نیز برای این بازی و شخصیت مرد عنکبوتی برنامه‌های ویژه‌ای دارد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مجموعه کمیک اقتباس شده از بازی مذکور در اوایل سال بعد منتشر می‌شود.

این مجموعه کمیک با نام Marvel’s Spider-Man: City at War شناخته می‌شود و در قالب ۶ جلد منتشر خواهد شد. در مجموعه ذکر شده داستان اصلی بازی Marvel's Spider-Man را پوشش می‌دهد و در کنار آن دارای محتوای داستانی از بسته‌های الحاقی و «بخش‌های داستانی جدید» خواهد بود. وظیفه نگارش داستان مجموعه Marvel’s Spider-Man: City at War بر عهده دنیس هوپلس است که نگارش کمیک‌های Secret Wars ،All-New X-Men و Spider-Woman را در کارنامه دارد. همچنین طراحی این مجموعه به دست میکله باندینی (طراح کمیک‌های Captain Marvel و Amazing Spider-Man) انجام می‌شود. در حالی که کلیتون کرین (طراح کاور کمیک Spider-Geddon #0) طراح کاور شماره اول مجموعه Marvel’s Spider-Man: City at War است، طرح روی جلد دیگر شماره‌ها توسط هنرمندانی همچون تیم سانگ، دیوید ناکایاما، گراردو ساندووال و آدی گرانوو انجام خواهد شد. کاور شماره اول مجموعه مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

کمیک Marvel’s Spider-Man: City at War

کمپانی مارول از مجموعه کمیک Marvel’s Spider-Man: City at War به عنوان «اولین کمیک از مجموعه داستان‌های جدید اقتباس شده از Marvel Gamerverse که در حال رشد است» یاد کرده است. از این توصیف می‌توان چنین برداشت که ممکن است کمیک اقتباسی از دیگر بازی‌هایی که براساس شخصیت‌های کمپانی مارول ساخته می‌شوند، نیز منتشر شود. بازی Avengers که توسط کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) در حال ساخت است، یکی از این دست بازی‌ها است.

اولین شماره از مجموعه Marvel’s Spider-Man: City at War در ماه مارس ۲۰۱۹ (بازه زمانی ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده