نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

بسته‌ی الحاقی Silver Lining بازی Spider-Man معرفی شد

از ۳۰ آذر ماه می‌توانید جدیدترین ماجراجویی مرد عنکبوتی را با حضور سیلور سیبل در قالب بسته‌ی الحاقی Silver Lining بازی Spider-Man تجربه کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید از بازی Spider-Man، ساخته‌ی محبوب و تحسین‌شده‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر شده است که در آن، با ماجراهایی که قرار است در بسته‌ی الحاقی Silver Lining رخ بدهند آشنا می‌شویم.

برای اینکه داستان بازی برای‌تان بی‌مزه نشود، چیز زیادی از محتویات داستانی این بسته‌ی الحاقی نمی‌گویم و تنها به این اشاره می‌کنم که سیلور سیبل، از دزدیده شدن وسایلش توسط یک گروه گنگستری بزرگ در نیویورک شدیدا عصبی شده و یکی از مقصران این ماجرا را مرد عنبکوتی می‌داند! سیلور سیبل حالا عصبی و ترسناک‌تر از قبل برگشته و می‌خواهد سر این گروه خلاف‌کار را زیر آب بکند!

بسته‌ی الحاقی Silver Lining سومین و آخرین قسمت از سیزن‌پس بازی Spider-Man با نام The City That Never Sleeps است. پیش از این دو بسته‌ی الحاقی با نام‌های Turf Wars و  The Heist برای بازی منتشر شدند که هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را خریداری و تجربه کنید. بسته‌ی الحاقی Silver Lining در تاریخ ۳۰ آذر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازی Spider-Man را می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده