// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

آپدیت جدید Call of Duty Black Ops 4 هفته آینده از راه می‌رسد

آپدیت جدید بازی Call of Duty Black Ops 4، لابی‌های دلخواه و طرح‌های جدید برای سلاح‌ها را به بازی اضافه می‌کند.

هفته‌ی اخیر برای استودیوی تری آرک، هفته‌ای بسیار شلوغ و پر از فعالیت بود؛ چرا که بروزرسانی‌های متعدد یکی پس از دیگری برای بازی Call of Duty Black Ops 4 منتشر کرده است. حالا این استودیو، این هفته هم برای کاربران این بازی، بروزرسانی دیگری عرضه خواهد کرد.

بروزرسانی جدید بازی کالاف دیوتی بلک آپس 4، لابی‌های دلخواه یا همان Custom game را به بخش Blackout بازی اضافه می‌کند. این حالت جدید به شما این امکان را می‌دهد تا یک لابی دلخواه بسازید و تنها با دوستان خود بازی کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که شما نمی‌توانید چندین لابی بسازید یا تعداد بسیار زیادی از دوستان را به این لابی‌ها دعوت کنید. طبق اطلاعیه‌ی استودیوی Treyarch، فقط می‌توانید ۱۱ نفر از دوستان خود را به این لابی‌ها اضافه کنید. این لابی‌ها از تمام حالت‌های تک‌نفره، دونفره و چهارنفره پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید شخصیت خود را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنید. التبه هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان قوانین بازی مانند مدت زمان بازی و مواردی از این دست را در لابی‌ها تغییر داد یا خیر، اما احتمالا این گزینه هم در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. پیش‌تر این قابلیت به صورت گسترده‌تری به بازی PUBG اضافه شده بود.

دیگر محتوای جدید این بروزرسانی، اضافه شدن طرح‌های جدید برای سلاح‌های داخل بازی است. تمام این موارد تا هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای اطلاعات بیش‌تر از جزئیات بازی Call of Duty Black Ops 4، پیشنهاد می‌کنیم تا نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز در دسترس است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده