نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Full Throttle Remastered را رایگان از فروشگاه GOG دانلود کنید

Full Throttle Remastered، ساخته جذاب تیم شیفر تا فردا از طریق فروشگاه GOG به‌صورت رایگان قابل دریافت است. 

Full Throttle Remastered نسخه ریمستر بازی Full Throttle است. در حالی که نسخه اصلی این بازی در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود، ریمستر آن در سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت و استقبال خوب طرفداران آثار ماجراجویی را هم در پی داشت. Full Throttle ساخته تیم شیفر است که طرفداران بازی‌های ماجراجویی قطعا با وی آشنا هستند و به‌طور دقیق اولین بازی به‌حساب می‌آید که تیم شیفر به شکل مستقیم وظیفه ساخت آن را برعهده داشت. 

در این بازی گیمر در نقش بن تروتل، رهبر گروه موتورسوار پولکتس قرار می‌گیرد و درگیر ماجرا‌های مختلفی می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، فروشگاه GOG بازی Full Throttle Remastered را رایگان کرده است و تا فردا این فرصت را دارید تا با مراجعه به این فروشگاه، بازی را دانلود و برای همیشه مالِ خود کنید.

نسخه ریمستر بازی شامل جلوه‌های بصری بهبود‌یافته است و حتی از رزولوشن 4K هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این جلوه‌های صوتی بازی هم در این نسخه با بهبود کیفیت همراه شده‌اند و البته امکان سوییچ بین گرافیک نسخه اصلی و ریمستر در هر لحظه از بازی هم فراهم شده است. برای اطلاع از جزییات این بازی می‌توانید بررسی بازی Full Throttle Remastered را در زومجی بخوانید؛ بررسی که در آن نمره ۸.۵ برای بازی در نظر گرفته شد و خلاصه آن به‌شرح زیر است:

Full Throttle Remastered عملکردی بسیار فراتر از ریمستر‌های رایج و در حد و اندازه‌های یک بازسازی کامل دارد. نسخه اصلی این بازی بدون مشکل نبود و این مشکلات در زمینه گیم‌پلی در نسخه ریمستر هم دیده می‌شوند و مخصوصا قسمت‌های اکشن‌مانند بازی مثل بخش‌های مبارزه با موتورسواران دیگر، به دلیل داشتن کنترل‌های خشک و بدقلق، آزاردهنده می‌شود. اما در مجموعه Full Throttle Remastered یک بازی ادونچر خوب و یک ریمستر عالی است که طرفداران این سبک، قطعا از تجربه آن لذت خواهند برد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده