نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵

نمایش جت MiG-31B در جدیدترین تریلر بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، بازگشت دوباره‌ی جت MiG-31B به این سری بازی را نوید می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده است که در آن، یکی دیگر از هواپیماهای قابل کنترل بازی نمایش داده می‌شود. این هواپیما، MiG-31B نام دارد که یک جت روسی است؛ از این جت برای اولین بار در خلال جنگ سرد (سال ۱۹۸۱) استفاده شد و هنوز هم از آن به‌عنوان یکی از سریع‌ترین جت‌های موجود یاد می‌کنند و در ماموریت‌های مختلف از آن کمک می‌گیرند.

نکته‌ای جالب درباره‌ی این جت سریع که شاید برای هواداران مجموعه Ace Combat از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد، حضور متعدد آن در قسمت‌های مختلف این مجموعه است. جت MiG-31B برای اولین بار در بازی Air Combat ظاهر شد و در ادامه، آن را در بازی‌های Ace Combat 5: The Unsung War، Ace Combat Zero: The Belkan War، Ace Combat X: Skies of Deception، Ace Combat Xi: Skies of Incursion، Ace Combat: Joint Assault، Ace Combat: Infinity و Ace Combat: Assault Horizon Legacy دیدیم که حقیقتا تعدادشان هم خیلی زیاد بوده است! حالا استودیو باندای نامکو، سازنده‌ی بازی، با انتشار یک تریلر، بازگشت این هواپیما را به این مجموعه‌ بازی محبوب تایید کرده است. این را بگویم که تریلری که در ادامه آن را مشاهده خواهیم کرد، چندمین قسمت از مجموعه تریلرهایی است که به معرفی هواپیماهای حاضر در بازی می‌پردازد؛ اخیرا یک تریلر دیگر از این مجموعه منتشر شد که در آن، جنگنده F/A-18F نمایش داده شده است و اگر هنوز آن را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که حتما سراغش بروید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پی سی و از طریق استیم منتشر خواهد شد. در ادامه، شما را به‌تماشای این تریلر جذاب از بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده