نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

تریلر جدید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown جنگنده F/A-18F را معرفی می‌کند

تریلر جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده است که در آن به معرفی جنگنده F/A-18F پرداخته می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده است. کمپانی باندای نامکو به‌تازگی تریلری از قسمت هفتم بازی Ace Combat را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد معرفی جنگنده F/A-18F سوپر هورنت هستیم. در این تریلر کوتاه از گیم پلی بازی شاهد نمایش نبردهای هوایی و هوا به زمین این جنگنده و نمایش توانایی‌های آن هستیم. پیش از این نیز تریلرهای مشابهی برای معرفی جنگنده F-15C ایگل و یوروفایتر تایفون در بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جنگنده F/18 هورنت در ابتدا توسط کمپانی مک‌دانل داگلاس و در ادامه توسط کمپانی بوئینگ دیفنس اسپیس اند سکیوریتی تولید و تحویل مشتریان خود شده است. تولید سری جنگنده F/A-18 سوپر هورنت از سال ۱۹۹۹ آغاز شد و نمونه F، نمونه دو سرنشینه این جنگنده بسیار پیشرفته نیروی دریایی آمریکا است. این جنگنده پیش از این در نسخه‌های پیشین بازی Ace Combat که شامل بازی Skies of Deception، بازی Joint Assault، بازی Assault Horizon و بازی Infinity می‌شود، نیز حضور داشته است. همچنین در نسخه‌های دیگر این مجموعه از جمله بازی Air Combat، بازی Air Combat 2، بازی Ace Combat 04: Shattered Skies، بازی Ace Combat 5: The Unsung War و بازی Ace Combat Zero: the Belkan War، نیز شاهد حضور جنگنده F/A-18 بوده‌ایم.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و در ادامه در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن امسال) برای کامپیوتر (ویندوز) منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده