// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

دو پوشش جدید برای شخصیت‌های Abigail و Ryu از بازی Street Fighter V معرفی شد

کمپانی کپکام در کنار معرفی مجموعه جدیدی از بسته‌های الحاقی بازی Street Fighter V، از دو پوشش جدید برای شخصیت‌های Abigail و Ryu رونمایی کرد.

از زمان عرضه بازی Street Fighter V در سال ۲۰۱۶ روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4، ناشر و سازنده این بازی یعنی کمپانی Capcom (کپکام) پشتیبانی از آن را متوقف نکرده است و به صورت مداوم شخصیت‌ها، پوشش‌ها و اسکین‌های مختلف به این بازی اضافه کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور در ادامه این روند، دو پوشش جدید برای شخصیت‌های Abigail و Ryu و بسته‌های الحاقی متعددی را معرفی کرده است.

اولین پوشش جدید Street Fighter V با نام Mech Abigail شناخته می‌شود. این پوشش در کنار پوشش‌های Mech F.A.N.G ،Mech Zangief و Mech Juri از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) تا ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۷ دی) وارد حالت Extra Battle خواهند شد. در این حالت با پرداخت ارز درون بازی موسوم به Fight Money وارد چالش‌هایی می‌شوید که با انجام آن‌ها به مواردی از جمله Fight Money ،Fortune Ticket و پوشش‌های خاصی همچون Mech Abigail دست پیدا می‌کنید. تصویر این پوشش را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Street Fighter V

پوشش جدید Ryu از شخصیت Jin Saotome که متعلق به یکی دیگر از بازی‌های مبارزه‌ای کمپانی کپکام با نام Cyberbots: Full Metal Madness است، الهام گرفته شده است. این بازی در سال ۱۹۹۵ در قالب دستگاه آرکید در ژاپن عرضه شد و دو سال بعد به کنسول‌های Sega Saturn و PlayStation راه یافت. در این بازی Jin Saotome به عنوان پروتاگونیست برای گرامی داشتن یاد و خاطره پدرش قصد دارد به بهترین پایلوت تبدیل شود. تصویر پوشش جدید شخصیت Ryu در زیر قابل مشاهده است:

بازی Street Fighter V

دیگر پوشش‌هایی که تا تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) می‌توانید از طریق چالش‌های حالت Extra Battle به آن‌ها دست پیدا کنید، عبارتند از:

  • پوشش Viewtiful Joe برای شخصیت Rashid (مربوط به بازی Viewtiful Joe)
  • پوشش June برای شخصیت Chun-Li (مربوط به بازی Star Gladiator)
  • پوشش Captain Commando برای شخصیت Nash (مربوط به بازی Captain Commando)
  • پوشش Nameless Super Soldier برای شخصیت Guile (مربوط به بازی Forgotten Worlds)
  • پوشش Fiona برای شخصیت Cammy (مربوط به بازی Haunting Ground)

از امروز تعداد ۱۱ باندل از بازی Street Fighter V به فروشگاه‌های مختلف اضافه شده‌اند. هر یک از این باندل‌ها تم خاص خود را دارند و در قالب آن‌ها می‌توانید محتواهای مختلف و متعدد بازی را خریداری کنید. از بین این باندل‌ها می‌توان به Capcom Legends Bundle (شامل ۶ پوشش با قیمت ۱۰ دلار)، Story Costume Bundle (شامل ۳۲ پوشش با قیمت ۲۰ دلار)، Stage Bundle (شامل ۱۷ استیج با قیمت ۲۰ دلار) و Nostalgia Costume (شامل ۱۵ پوشش با قیمت ۲۰ دلار) اشاره کرد.

دارندگان کنسول PS4 می‌توانند از امروز تا روز چهار‌شنبه هفته آینده از فرصت تجربه رایگان این بازی بهره ببرند. همچنین در روز جمعه در شهر لاس وگاس مسابقات Capcom Cup برگزار می‌شود که در جریان آن مسابقاتی تحت عنوان Street Fighter 30th Anniversary Collection: Champions Collide با حضور افرادی همچون Damien Dailidenas ،Afro Legends ،John Choi و Alex Valle برپا خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده