// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

اسکین های جدید Street Fighter V با محوریت کاراکترهای Resident Evil معرفی شدند

کاربران بازی Street Fighter V از تاریخ ۶ آذر ماه می‌توانند اسکین‌های جدید این بازی را با محوریت کاراکترهای Resident Evil خریداری کنند.

کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Street Fighter V، برای متفاوت نشان دادن ظاهر کاراکترهای بازی از پوسته‌های (اسکین) مختلفی استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند با مراجعه به فروشگاه بازی آن‌ها را خریداری کنند. در این میان یکی از موارد جالب، استفاده از ظاهر کاراکترهای سایر مجموعه‌های کپکام است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام اعلام کرده است که پوسته‌های جدیدی با محوریت کاراکترهای مجموعه Resident Evil به بازی استریت فایتر 5 اضافه خواهند شد.

بازیکنان در تاریخ ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) می‌توانند اسکین‌های جدیدی را برای سه کاراکتر کمی، کالین و یورین خریداری کنند. به‌عبارتی بازیکنان با خرید اسکین‌های ذکر شده در قالب جیل ولنتاین (کمی)، ادا وانگ (کالین) و آلبرت وسکر (یورین) قرار خواهند گرفت. بازی Street Fighter V برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شد و متاسفانه به‌دلیل ناقص بودن و عرضه نشدن بخش داستانی، نتوانست بازخوردهای خوبی را دریافت کند.

همچنین مشکلاتی در سرورهای بازی سبب شد تا کپکام سیستم CFN (کپکام فایتر نتورکس) را مجددا طراحی کند تا مشکلات بخش آنلاین هم رفع شود. با این‌حال با عرضه‌ی نسخه Arcade Edition، بازی Street Fighter 5 توانست مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. کم کم به انتهای فصل سوم این بازی می‌رسیم و کمتر از یک ماه دیگر اصلی‌ترین مسابقات استریت فایتر 5 با نام Capcom Cup برگزار می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده