نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Judge Eyes تابستان 2019 در غرب با نام Judgment منتشر می‌شود

بازی Judge Eyes تابستان آینده با نام Judgment راهی کشورهای غربی می‌شود. این محصول سگا قابلیت انتخاب زبان ژاپنی و انگلیسی را در نسخه‌های غربی خواهد داشت.

حدود سه ماه قبل اثر جدید سازندگان بازی یاکوزا (Yakuza) معرفی شد؛ بازی‌ای تحت عنوان Judge Eyes که به شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. مدتی پیش متوجه شدیم که قرار است اخبار جدیدی از کمپانی سگا در ویژه برنامه Kinda Funny Games بشنویم و این موضوع باعث شد خیلی‌ها احتمال انتشار خبری در مورد یاکوزا را بدهند. بالاخره زمان مورد نظر از راه رسید و مشخص شد که این خبر در مورد Judge Eyes بوده است و به نسخه غربی این بازی مربوط می‌شود.

Judge Eyes (که پیش از این با نام Project Judge هم شناخته می‌شد)، تابستان ۲۰۱۹ در غرب منتشر می‌شود و نام بازی در کشورهای غربی Judgment (داوری) خواهد بود. البته گیمرهای ژاپنی بازی را خیلی زودتر تجربه خواهند کرد و چهار روز دیگر یعنی ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) به استقبال جدیدترین اثر سگا می‌روند.

ماجراهای Judgment در همان دنیای یاکوزا رخ می‌دهد و بازی با حال و هوای تریلر و کارآگاهی خود، کم و بیش به ترکیبی از یاکوزا و L.A. Noire شباهت دارد. خبر خوب برای گیمرهای غربی هم این است که Judgment در نسخه‌ غربی خود هم دوبله ژاپنی خواهد داشت و هم انگلیسی، تا علاقمندان بتوانند آن را به شکلی که دوست دارند تجربه کنند. صداگذاری شخصیت اصلی بازی یعنی تاکایوکی یاگامی هم بر عهده گرگ چان خواهد بود که سابقه زیادی در صداگذاری شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر انگلیسی بازی را مشاهده کنید که به تازگی منتشر شده است:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده