نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵

سگا احتمالا به زودی خبری در رابطه با سری Yakuza را اعلام خواهد کرد

گمان می‌رود شرکت سگا در ويژه برنامه‌ی Kinda Funny Games Showcase اقدام به رونمایی از خبری مهم درباره‌ی سری Yakuza کند.

شرکت سگا و گرگ میلر، از تیم سازنده‌ی پادکست Kinda Funny که به موضوعات مرتبط با دنیای سرگرمی می‌پردازد، ظاهرا در حال تبلیغ کردن اعلانی هستند که شاید برای طرفداران سری Yakuza بسیار بزرگ و حائز اهمیت باشد. یک خوش و بش توئیتری بین میلر و Sega نشان می‌دهد که در ویژه برنامه‌ی Kinda Funny Games Showcase قرار است خبری مهم اعلام شود. توییت شرکت سگا از این قرار است:

می‌دانی چیست؟ تو ما را متقاعد کردی. حتما! 

هنوز به طور واضح مشخص نیست که این خبر قرار است در چه زمینه‌ای باشد. قوی‌ترین احتمال این است که سگا به صورت رسمی از عرضه‌ی بازی Yakuza Kiwami برای کامپیوتر از طریق Steam پرده بردارد. از آنجایی که بازی Yakuza 0 در ماه آگوست گذشته برای کامپیوتر منتشر شد، این خبر آنچنان غیر منطقی به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر، خبر انتشار نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Yakuza 6 هم می‌تواند جالب باشد. خطایی در توضیحات دموی Yakuza 6 آغازگر حدس و گمانه‌های زیادی در مورد این بازی بود. در این توضیحات نوشته شده بود که بازی Yakuza 6 از دستگاه پلی استیشن VR و تمامی متعلقات آن (از جمله کنترلر حرکت، کنترلر هدفگیری و غیره) پشتیبانی می‌کند. احتمال شنیده شدن این خبر از معرفی Kiwami برای کامپیوتر کمتر است، اما با این حال هر اتفاقی ممکن است در این برنامه رخ دهد!

این احتمال هم وجود دارد که خبر اصلا ارتباطی به سری Yakuza نداشته باشد. با وجود اینکه در توییت اولیه به بازی یاکوزا اشاره شده بود، این حساب رسمی شرکت سگا بود که به توییت پاسخ داد. سگا بی هیچ شکی در این ویژه برنامه خبری را اعلام خواهد کرد،‌ اما ممکن است این خبر انحصارا به سری Yakuza مربوط نباشد.

این خبر هرچه که باشد، دیر یا زود از آن مطلع خواهیم شد. ویژه برنامه‌ی Kinda Funny Games Showcase در روز شنبه هفدهم آذر پخش خواهد شد و گفته شده که در این برنامه قرار است به حدود ۶۰ بازی پرداخته شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده