نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

توسعه‌ دهنده‌ بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرد

استودیو Jam City سازنده‌ی بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery پس از آغاز همکاری با دیزنی تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرده است.

تنها چند هفته پس از بستن قرارداد همکاری چندساله با دیزنی، استودیو Jam City اعلام کرد که با هدف بازسازی و ارتقای سطح استودیو مجبور به برکناری برخی از کارمندانش شده است. منبعی ناشناس اعلام کرده است که تعداد اخراجی‌ها بسیار زیاد بوده و مسئولان استودیو نیز اعلام کردند که برکناری شایعه شده ابعادی قابل ملاحظه داشته‌اند. سازندگان بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در طی اعلامیه‌ای این‌گونه اتفاقات را شرح دادند:

استودیو Jam City برنامه‌ای برای تغییراتی سازمانی و بنیانی دارد که منجر به جایگزینی بعضی از تیم‌ها و موقعیت‌ها می‌شود. ما تصمیم داریم با جایگزینی منابع، به اهداف‌مان در سطح کسب و کار جهانی برسیم. این تصمیمی بسیار سخت است و Jam City آن را با بیشترین حد احترام برای تک‌تک افراد تحت تأثیر انجام می‌دهد.

گزارش شده است که کارمندان در تمام دپارتمان‌های لس‌انجلس، سن‌فرانسیسکو و سن‌دیگو تحت این تغییرات بوده‌اند. استودیو Jam City اخیراً قراردادی با دیزنی امضا کرده است که طبق آن قرار است ساخته‌های پیکسار و مجموعه‌های والت‌دیزنی را توسعه بدهد. علاوه‌ بر این، استودیوی Disney Emoji Blitz هم به مالکیت آن‌ها درآمده است. کریس دی‌ولف مدیر اجرایی Jam City ماه گذشته در این‌باره گفت:

ما مدت‌ها بود که به دنبال این همکاری بودیم. کنترل استودیو Disney Emoji Studio را برعهده گرفته‌ایم و اولین بازی که در حال کار روی آن هستیم ادامه‌ای بر انیمیشن Frozen است.

وظایفی که Jam City عهده‌دار آن‌ها شده است ساختن بازی‌هایی لاینسس‌شده‌ از لیست زیر است:

  • هری پاتر
  • فمیلی گای
  • اونجرز
  • فیوچراما (Futurama)
  • بوک آو لایف (The Book of Life)


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده