نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار آپدیت Typhon Hunter بازی Prey مشخص شد

استودیو آرکین تاریخ انتشار آخرین به‌روزرسانی اصلی بازی Prey را که حالت‌های چندنفره و واقعیت مجازی را به بازی اضافه می‌کند، اعلام کرد.

اوایل سال جاری کمپانی بتسدا و استودیو آرکین در نمایشگاه E3 2018 از به‌روزرسانی نهایی بازی Prey که با نام Typhon Hunter شناخته می‌شود، رونمایی کردند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این آپدیت هفته آینده در تاریخ ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) منتشر خواهد شد.

در بخش Typhon Hunter که المان چندنفره را برای بازی Prey به ارمغان می‌آورد، در یک سو شاهد بازیکنی در نقش «مورگان یو» و در طرف مقابل شاهد پنج بازیکن دیگر که کنترل مقلدها (Mimics) را در دست می‌گیرند، خواهیم بود. مقلدها موجوداتی از جهان بازی هستند که می‌توانند خود را به شکل اشیاء موجود در محیط درآورند و پنهان شوند. بازیکنان در نقش مورگان وظیفه دارند که دشمنان را پیش از اتمام زمان تعیین‌شده پیدا کنند و از بین ببرند. همچنین در آینده شاهد نسخه واقعیت مجازی بخش Typhon Hunter خواهیم بود، اما این بخش در سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار نمی‌گیرد.

خوشبختانه حالتی واقعیت مجازی با نام TranStar VR به همراه به‌روزرسانی Typhon Hunter به بازی اضافه می‌شود که تجربه‌ای تک‌نفره را در اختیار می‌گذارد. در این حالت بازیکنان درست چند روز پیش از رویدادهای بازی Prey در نقش یکی دیگر از کارکنان ایستگاه فضایی Talos I قرار می‌گیرند. این حالت در دسترس هر دو هدست واقعیت مجازی کامپیوتر و البته هدست پلی استیشن VR قرار خواهد گرفت.

در کنار این موارد، کمپانی بتسدا تریلر جدیدی از حالت Typhon Hunter منتشر کرده است که تصویر بهتری از آنچه بازیکنان می‌توانند از این حالت انتظار داشته باشند، در اختیار می‌گذارد و در ادامه می‌توان آن را مشاهده کرد. برای دریافت این به‌روزرسانی تنها کافی است که نسخه Digital Deluxe یا بسته الحاقی Mooncrash بازی Prey را خریداری کنید. شایان ذکر است که محتوای اضافی Mooncrash با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و آپدیت Typhon Hunter برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر خواهد شد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر بازی Prey در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه داستان جذاب، طراحی خوب تایفون‌ها، طراحی خوب ایستگاه فضایی، المان‌های نقش‌آفرینی جالب و البته صداگذاری و ایجاد اتمسفری درگیرکننده در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی‌تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره به‌روزرسانی Typhon Hunter بازی Prey با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده