نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۲

بسته الحاقی Moon Crash و محتوای جدید بازی Prey معرفی شد [E3 2018]

کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 محتوای جدیدی را برای بازی Prey معرفی کرد.

کمپانی بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2018 از انتشار محتوای رایگان و پولی جدیدی برای بازی اول شخص تیراندازی Prey خبر داد. بازیکنان در بسته الحاقی Mooncrash که از مدت‌ها پیش شایعاتی از آن به گوش می‌رسید، با شخصیت «مورگان یو» در کره ماه همراه خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی در دست نیست و نمی‌دانیم که مورگان دقیقا برای انجام چه کاری به کره ماه قدم می‌گذارد. همچنین بروزرسانی جدیدی برای بازی منتشر شده است که حالت‌های جدیدی نظیر حالت بقا، بخش نیو گیم پلاس، بخش داستانی تازه و موارد دیگری را به آن اضافه می‌کند و بازیکنان از حالا می‌توانند به صورت رایگان به محتوای این بروزرسانی دسترسی داشته باشند.

به گفته توسعه‌دهندگان، در تابستان سال جاری شاهد راهیابی حالت چندنفره جدیدی با نام Typhon Hunter به بازی Prey خواهیم بود که شباهت زیادی به حالت Prop Hunt بازی Garry’s Mod دارد و در آن بازیکنان یک تیم خود را با تغییر شکل به یکی از اجسام نقشه مخفی می‌کنند و بازیکنان تیم دیگر باید آن‌ها را پیدا کنند و از بین ببرند. این حالت از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و از این طریق تجربه هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

بازی Prey در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه (۵ می) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی، شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند.

شما می‌توانید تریلر مربوط به محتوای جدید بازی Prey را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده