// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

سرویس PlayStation Now میزبان ۵۰ بازی دیگر شد

با تصمیم کمپانی سونی بازی For Honor و ۴۹ بازی دیگر در دسترس اعضای سرویس PlayStation Now قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۵ کمپانی Sony اقدام به ارائه سرویس PlayStation Now کرد که به واسطه آن کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ویندوز می‌توانند مجموعه‌ای از بازی‌های سه کنسول PS4 ،PS3 و PS2 را در ازای خرید اشتراک تجربه کنند. هم‌اکنون این سرویس بیش از ۶۰۰ بازی را میزبانی می‌کند که در هر ماه تعدادی بیشتری به آن افزوده می‌شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی‌هایی که در ماه جاری به سرویس مذکور اضافه شده‌اند از سوی کمپانی سونی معرفی شده است.

در ماه جاری اعضای سرویس پلی استیشن ناو به ۵۰ بازی جدید دسترسی دارند که علاوه بر بازی‌های شناخته‌شده‌ای همچون بازی For Honor، آثاری مانند Adventure Time: Pirates of the Enchiridion ،Super Star Wars ،Dandara ،Fairy Fencer F: Advent Dark Force ،Raiden V: Director’s Cut و TRON RUN/r را نیز شامل می‌شود.

کمپانی سونی علاوه بر اعلام بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now، اقدام به انتشار لیست بازی‌هایی که در ماه نوامبر بیشترین حجم از استریم و دانلود را به خود اختصاص داده‌اند، کرده است. این لیست به شرح زیر است:

کمپانی سونی در قالب تخفیف‌های تعطیلات که تا تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۸ دی) ادامه خواهد داشت، هزینه اشتراک سرویس PlayStation Now را کاهش داده است. اعضای جدید این سرویس می‌توانند اشتراک ماه اول آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین اعضای جدید و فعلی سرویس ذکر شده می‌توانند با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار و ۷۹.۹۹ دلار به ترتیب اشتراک‌های سه ماهه و یک ساله را دریافت کنند. قیمت عادی دو اشتراک مذکور ۴۴.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار است.

مدتی پیش بود که آپدیت جدید سرویس PlayStation Now امکان دانلود بازی‌ها را فراهم کرد و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر استریم، اقدام به تجربه آفلاین بازی‌های این سرویس کنند. همچنین براساس موسسه Superdata، این سرویس توانسته در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به درآمد ۱۴۳ میلیون دلاری دست پیدا کند که این رقم از مجموع درآمد سایر سرویس‌های مشابه بیشتر بوده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده