// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

کانسپت‌ های جدید بازی Darksiders III منتشر شدند

به‌مناسبت عرضه‌ی بازی Darksiders 3، عکس‌های هنری جدیدی از این اثر در دسترس قرار گرفته که کاراکتر فیوری و Seven Deadly Sins را به‌نمایش گذاشته است.

امروز بازی Darksiders 3 در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games)، سازنده بازی Darksiders 3، تصاویر هنری جدیدی را از این اثر منتشر کرده است. تصاویر هنری بازی Darksiders III با محوریت کاراکتر فیوری، قهرمان بازی، و Seven Deadly Sins منتشر شده است.

کانسپت آرت‌های بازی دارک سایدرز 3 نحوه‌ی طراحی و مدل‌های اولیه فیوری را نشان می‌دهد. برای مثال فیوری با چهار المان آتش، یخ، زمین و طوفان طراحی شده بود که سازنده در نهایت آتش را انتخاب کرد. همچنین در سایر عکس‌های هنری هم طراحی اولیه Seven Deadly Sins را می‌بینیم که بازیکنان در طول بازی با آن روبه‌رو می‌شوند. بازی Darksiders 3 توانست از زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Darksiders III، دقیقا همان‌گونه که از یکی قسمت‌های این مجموعه انتظار داریم، به اندازه‌ی کافی شبیه به دو بازی قبلی و به اندازه‌ی کافی متفاوت با آن‌ها است. اثری که شما را با قرار دادن در نقش یک کاراکتر جذاب، وارد نقشه‌های به هم پیچیده و خاصش می‌کند و دائما چالش‌هایی جدی را مقابل‌تان می‌گذارد و در عین حال، قدرت‌های تازه‌ای را هم تحویل‌تان می‌دهد. طوری که فارغ از همه‌ی ضعف‌ها و قوت‌هایش، مخاطب آن را یک تجربه‌ی خارق‌العاده‌ی ویدیوگیمی نداند ولی به سادگی، با الفاظی مانند خوب و دوست‌داشتنی، به توصیف اکثر دقایقش بپردازد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده