نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

قهرمان جدید بازی League of Legends با نام Neeko معرفی شد

استودیو رایِت گیمز از قهرمان تازه بازی League of Legends که با نام نیکو شناخته می‌شود، رونمایی کرد. 

پس از هفته‌ها شایعه و گفتگو درباره قهرمان بعدی بازی League of Legends، استودیو رایِت گیمز نهایتا از تازه‌ترین قهرمان بازی رونمایی کرد. با استناد به جدیدترین اخبار بازی، نیکو صد و چهل و دومین شخصیتی است که به فهرست قهرمانان بازی League of Legends ملحق می‌شود و کاراکتری است که قادر به تغییر ظاهرش خواهد بود. نیکو همچنین دارای یک دم به مانند آفتاب‌پرست‌ها با مدل شخصیتی رنگارنگ و البته پرجنب‌وجوش است.

زمانی که نیکو در کنار بازیکنان خودی قرار می‌گیرد، می‌تواند خود را به شکل آن‌ها در بیاورد و از این طریق دشمنان را فریب دهد. این قابلیت در برابر قهرمانانی نظیر LeBlanc که توانایی ایستادگی در برابر قهرمانان فریبکار را ندارند، ناجوانمردانه است و به مانند کابوسی برای این کاراکترها خواهد بود.

از دیگر توانایی‌هایی که نیکو از آن‌ها استفاده می‌کند، می‌توان به توانایی شبیه‌سازی او اشاره کرد؛ به این صورت که نیکو موجودی شبیه به خود ایجاد می‌کند و با فرستادن آن به نقاط دیگر باعث سردرگمی دشمنان می‌شود. او همچنین ظاهرا دارای توانایی کنترل گروه کوچکی است و افزون بر این می‌تواند به دو آفتاب‌پرست کوچک تقسیم شود که مشابه توانایی پَسیو LeBlanc خواهد بود.

با اینکه تاریخ راهیابی نیکو به بازی League of Legends مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که این کاراکتر در هفته‌های آتی به بازی اضافه شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده