نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

مارول و رایت گیمز کمیک هایی بر اساس بازی League of Legends منتشر می‌کنند

اولین مجموعه از این کمیک‌ها با محوریت شخصیت Ashe عرضه خواهد شد.

بازی League of Legends در سال ۲۰۰۹ توسط رایت گیمز (Riot Games) برای کامپیوتر منتشر شد و روز به روز محبوبیت بیشتری در این ۹ سال به‌دست آورد. این بازی آنلاین که حضور پررنگی هم در ورزش‌های الکترونیک (eSports) دارد، اکنون قرار است از صنعت بازی هم فراتر رود و پا به دنیای کمیک بگذارد.

رایت گیمز در این راه از کمک‌های یکی از دو غول صنعت کمیک یعنی مارول (Marvel) بهره‌مند می‌شود و با همکاری این کمپانی، کمیک‌هایی بر اساس شخصیت‌های مختلف League of Legends منتشر خواهد کرد. سی. بی. سبولسکی، سردبیر مارول در این مورد می‌گوید:

خیلی از طرفداران دنیای مارول و کمیک‌ها از نظر علاقمندی به داستان‌ها و نحوه روایت آن‌ها با گیمرها اشتراکات زیادی دارند. League of Legends یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت بازی است و دنیای منحصربه‌فرد و شخصیت‌های متعدد آن می‌توانند گزینه خوبی برای تبدیل شدن به کمیک باشند و بسیار خوشحالیم که با رایت گیمز برای انتقال دنیای League of Legends به کمیک‌ها همکاری می‌کنیم.

اولین نسخه از این کمیک‌ها League of Legends: Ashe: Warmother نام دارد و سرگذشت یکی از اولین قهرمانان این بازی یعنی Ashe را دنبال می‌کند. Ashe: Warmother از ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ) به شکل یک کمیک ماهانه به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و رمان گرافیکی آن هم در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۸) عرضه می‌شود (رمان گرافیکی به کتابی می‌گویند که محتوای آن را پنل‌های کمیک تشکیل داده باشد و یک رمان گرافیکی می‌تواند شامل مجموعه‌ای از نسخه‌های پشت سر هم یک کمیک‌ باشد).

رمان گرافیکی League of Legends

گرگ استریت، رییس بخش توسعه رایت گیمز هم با ابراز خوشحالی از همکاری با مارول می‌گوید:

ما کمیک‌ها را به عنوان راهی جالب برای بیان داستان‌های League of Legends دوست داریم و عقیده داریم که این فرصت خوبی است تا طرفداران بازی نه‌تنها بتوانند اطلاعات بیشتری از دنیای Runeterra به‌دست آورند، بلکه آن را به زیبایی در قالب تصاویر ببینند.

شباهت‌هایی میان دنیای مارول و دنیای League of Legends وجود دارد و هر دوی آن‌ها شامل شخصیت‌هایی با پیش‌زمینه‌های جالب و متنوع هستند. موفقیت مارول در زمینه خلق دنیاهایی جالب درون کمیک‌ها و روایت داستان‌هایی جذاب از آن‌ها مثال‌زدنی است و بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم با همکاری آن‌ها داستان‌های بازی خود را به شکلی متفاوت ارائه دهیم.

League of Legends: Ashe: Warmother اولین کمیکی خواهد بود که نویسنده رایت گیمز، اودین فاستر شیفر داستان آن را می‌نویسد و طراحی‌های کمیک هم کار نینا واکووا است که آثاری مثل Heavy Vinyl را در کارنامه دارد.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده