// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Anthem تاخیر نخواهد خورد

بایوور در جواب یکی از کاربران در توییتر اعلام کرده است که بازی Anthem تاخیر نخواهد خورد و در تاریخ سوم اسفند ماه عرضه خواهد شد.

اخیرا شایعاتی در ردیت منتشر شده است مبنی بر این‌که بازی Anthem با تاخیر عرضه می‌شود. شایعات از این قرار بودند که استودیو بایوور (BioWare) در حال آزمایش کردن بازی Anthem روی پلی استیشن 5 است. شایعه ذکر شده توسط شخصی منتشر شده بود که یک روز قبل از اعلام سونی، گفته بود این کمپانی در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهد داشت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک دراه، تهیه کننده اجرایی بازی Anthem، در جواب یکی از کاربران در حساب کاربری توییترش که اعلام کرده بود آن‌ها فکر می‌کنند Anthem در ماه مارس ۲۰۱۹ عرضه می‌شود نوشت:

خیر. این بازی همانطور که قبلا هم گفته شده بود، در ماه فوریه عرضه می‌شود.

مارک دراه در ابتدا در حساب کاربری‌اش نوشته بود که تاریخ عرضه‌ی ما برای Anthem سوم اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) است که یکی از کاربران واکنش نشان داده بود. با تمام این تفاسیر به‌نظر می‌رسد بازی Anthem تاخیر نخواهد خورد و در تاریخ ذکر شده برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین کاربران EA Access و Origin Access می‌توانند از تاریخ ۱۲ بهمن ماه (یک فوریه) دموی بازی Anthem را تجربه کنند. البته این دمو در دسترس افرادی که بازی را پیش خرید کرده‌اند هم قرار داده می‌شود. از این رو کاربران PS4 هم می‌توانند پیش از عرضه Anthem، دموی آن را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده