// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

در تاریخ ۲۴ آبان ماه یک لایو استریم از بازی Anthem پخش می‌شود

بن ایروینگ، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در تاریخ ۲۴ آبان ماه، یک لایو استریم از بازی Anthem پخش می‌شود.

تا به‌حال استریم‌های مختلفی از بازی Anthem به‌نمایش در آمده است که در جریان هر کدام از آن‌ها، تیم سازنده سعی کرده است بازیکنان را بیش از پیش با جهان Anthem آشنا کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بن ایروینگ، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، در حساب کاربری خود نوشته است که روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) لایو استریم جدیدی از بازی Anthem پخش می‌شود.

در ادامه اعلام شده است که لایو استریم مورد نظر، با محوریت شخصی‌سازی‌های ظاهر جاولین‌های بازی به نمایش درخواهد آمد. یکی از مواردی که استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، در جریان گفت‌وگوهای بازی و لایو استریم‌ها سعی کرده آن را نشان دهد، تفاوت بازی Anthem با سایر ساخته‌های این استودیو است. با این حال باید تا اسفند ماه صبر کرد و ببینیم Anthem چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا به موفقیت این بازی امید دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده