نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید Call of Cthulhu نمرات بازی را نشان می‌دهد

کمپانی Focus Home Interactive تریلر جدیدی از بازی Call of Cthulhu منتشر کرد که نمرات بازی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو تریلر نمرات بازی Call of Cthulhu را که در تاریخ 8 آبان (30 اکتبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار گرفت، منتشر کرده است. همانند هر تریلر دیگری در این زمینه که با نام Accolade شناخته می‌شود، این تریلر نیز در کنار نمایش گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی Call of Cthulhu به نمایش نمرات و جمله‌های متحیرکننده وب‌سایت‌های مختلف درباره آن می‌پردازد.

تریلرهای دیگری از این اثر نقش‌آفرینی اقتباس شده با نزدیک شدن به زمان عرضه منتشر شد. در هالووین، برای اینکه آن حس اسرارآمیز و ترسناک به همگان القا شود، شاهد سارا هاوکینز بودیم که در حال فرار از کسی یا چیزی در یک جنگل تاریک بود. به دنبال آن با مجموعه‌ای از سکانس‌های کابوس مانند و ترسناک روبرو شدیم که در نهایت به کشف جسد بی‌جان سارا در جنگل منتهی شد.

بازیکنان در بازی Call of Cthulhu در نقش یک کارآگاه خصوصی با نام ادوارد پیرس قرار می‌گیرند که برای پرده برداشتن از راز مرگ اسرارآمیز خانواده هاوکینز استخدام می‌شود. این کارآگاه از اختلال تنش‌زای پس از سانحه رنج می‌برد که به خودی خود زندگی دشواری را برایش ایجاد کرده است. بازیکنان در جریان این تحقیقات با دنیایی ماوراء الطبیعه‌ روبه‌رو خواهند شد که تشخیص واقعیت و توهم را دشوار می‌سازد و پیرس برای حل این پرونده باید تا آستانه جنون پیش برود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که از محیط‌های لاوکرفتی در گیم‌پلی لذت می‌برند باید بگوییم که بازی Call of Cthulhu در حال حاضر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Call of Cthulhu اقتباسی است ضعیف از یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار دنیای فانتزی که نه تنها حرف جدیدی برای گفتن ندارد، بلکه حتی موفق نمی‌شود تجربه‌ای کامل از یک بازی ویدیویی را به مخاطبانش ارائه کند. داستان بازی با شروعی جذاب آغاز می‌شود، اما طولی نمی‌کشد که همین جذابیت اولیه هم در دام گیم‌پلی تکراری و خسته‌کننده و طراحی بی‌نهایت ضعیف کاراکترها و محیط بازی گرفتار می‌شود، تا جایی که با رسیدن به انتهای داستان، دیگر سرنوشت هیچ‌کدام از شخصیت‌ها برای‌تان کوچک‌ترین اهمیتی نخواهد داشت.

شما می‌توانید تریلر نمرات بازی Call of Cthulhu را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده