نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر زمان عرضه بازی Call of Cthulhu

استودیو سیانید تریلر هنگام عرضه بازی ترسناک Call of Cthulhu را منتشر کرد.

ظاهرا انتشار موج بی‌پایان بازی‌های تاریک در فصل هالووین همچنان ادامه دارد زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو سیانید تریلر هنگام عرضه بازی Call of Cthulhu را منتشر کرده است.

این تریلر سارا هاوکینز تیره بخت را در جنگلی تاریک و پوشیده از درخت نشان می‌دهد که برای نجات جانش از دست موجودی غیرقابل مشاهده فرار می‌کند. در ادامه شاهد فلش‌بک کوتاهی هستیم که در آن سارا در روشنایی روز مشغول نقاشی کردن تصویر شخصی در خارج از خانه است. این تضاد خشک و سرد به نظر می‌رسد؛ زیرا صحنه زیبای روشن بلافاصله از بین می‌رود و جای خود را به دنیایی تاریک و خطرناک می‌دهد. پس از آن با مجموعه‌ای از سکانس‌های کابوس مانند و ترسناک روبرو می‌شویم که نهایتا به کشف جسد بی‌جان سارا در جنگل منتهی می‌شود.

بازی Call of Cthulhu اقتباسی از یک بازی در سبک Pen and Paper RPG با همین نام است که حول یک کارآگاه خصوصی با نام ادوارد پیرس جریان دارد. این کارآگاه که از اختلال تنش‌زای پس از سانحه رنج می‌برد، برای پرده برداشتن از راز مرگ اسرارآمیز سارا هاوکینز استخدام می‌شود و برای این کار باید تا آستانه جنون پیش برود. بازیکنان در جریان این تحقیقات با دنیایی ماوراء الطبیعه‌ روبه‌رو خواهند شد که تشخیص واقعیت و توهم را دشوار می‌سازد.

افسانه‌ی کاتولو به عنوان یکی از محبوب‌ترین داستان‌های دنیا شناخته می‌شود که تاکنون الهام‌بخش تعداد زیادی داستان، رمان و حتی فیلم بوده است که همگی از زمان انتشار نسخه‌ی اصلی آن با نام Call of Cthulhu، نوشته‌ی Lovecraft (هاوارد فیلیپس لاوکرفت) به مرور پدید آمده‌اند. برای کسانی که به اندازه کافی برای تجربه داستان‌های لاوکرفت شجاع هستند باید بگوییم که بازی Call of Cthulhu در تاریخ ۸ آبان ماه (۳۰ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده