// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

بازی جدیدی از مجموعه Dragon Quest Monsters در دست ساخت است

کمپانی اسکوئر انیکس در جریان برنامه اینترنتی که به مناسبت جشن ۲۰ سالگی سری Dragon Quest برگزار شده بود اعلام کرد که نسخه جدیدی از Dragon Quest Monsters در حال ساخت است.

با توجه به اخبار بازی که به تازگی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر کرده است نسخه جدیدی از مجموعه Dragon Quest Monsters برای کنسول‌ها در دست ساخت قرار دارد. سازندگان این خبر را در جریان استریم ۲۰ سالگی این مجموعه که با نام Dtagon Quest Monsters 20th Anniversary شناخته می‌شود منتشر کردند.

گفتنی است که سازندگان هنوز از نام این محصول رونمایی نکرده‌اند. همینطور هنوز مشخص نیست که این بازی روی چه کنسول‌هایی منتشر خواهد شد. از طرفی سازندگان خاطرنشان کردند که این بازی در واقع نسخه بعدی Dragon Quest Monsters: Joker نخواهد بود. نسخه یاد شده در غرب برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شده است.

به گفته سازندگان نسخه جدید این سری یک محصول کاملا جدید خواهد بود که البته طرفداران با برخی از کاراکترهای آن آشنا خواهند بود. به نقل از اطلاعاتی که سازندگان منتشر کرده‌اند دو کاراکتر اریک و میا از Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در این بازی حضور خواهند داشت که در واقع به عنوان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش خواهند کرد.

آکیرا توری‌ یاما که در واقع طراح کاراکتر‌های دوست داشتنی سری بازی‌های دراگون کوئست است با انتشار پستی از طراحی اولیه این کاراکترها رونمایی کرده است. در عکس پایین می‌توانید طراحی کاراکترها را مشاهده کنید. توری یاما در کنار کار روی آثار دراگون کوئست در آن سو مسئولیت جلوه‌های هنری Chrono Trigger را نیز برعهده داشته است.

Dragon Quest

اگر با سری بازی‌های Dragon Quest Monsters آشنا نیستید باید بدانید که این مجموعه با سری دراگون کوئست فرق می‌کند. در این بازی به جای اینکه کاراکتر اصلی شما در مبارزات حضور پیدا کند در عوض شما با نگهداری و پرورش اژدهای خود از آنها برای مبارزات استفاده می‌کنید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد تاریخ انتشار بازی جدید دراگون کوئست مانتسر مشخص نشده است. بازی Dragon Quest Monsters: Joker 2 آخرین نسخه از مجموعه فرعی دراگون کوئست است که در سال ۲۰۱۰ در غرب منتشر شده و به طور انحصاری در اختیار دارندگان کنسول 3DS قرار گرفته است. در آن سو نسخه Joker 3 تنها در ژاپن عرضه شد و به دست کاربران غربی نرسید. حال با توجه به بیانیه‌ جدید سازندگان انتظار می‌رود که نسخه جدید این سری در نقاط دیگر نیز در دسترس قرار بگیرد.

در انتها همچنین گفتنی است که نسخه فرعی دیگری از این مجموعه که در سبک شبیه ساز ساخت و ساز در دست توسعه قرار دارد Dragon Quest Builders  2 نام دارد که در تاریخ نامعلومی از ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

نظرات خود را در مورد مجموعه بزرگ دراگون کوئست با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده