نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آیا بازی Deracine اشاراتی به Bloodborne 2 دارد؟

در جدیدترین اثر FromSoftware مواردی به چشم می‌خورد که طرفداران Bloodborne را کنجکاو کرده است.

بازی Deracine به عنوان جدیدترین اثر استودیو فرام سافتور (FromSoftware) دو روز پیش برای پلی استیشن 4 منتشر شد و امتیازهای متفاوتی در بازه خوب تا ضعیف به‌دست آورد. هر چند هنوز زمان زیادی از عرضه این بازی واقعیت مجازی (VR) برای پلی استیشن VR نگذشته است، ولی طرفداران Bloodborne نکات جالبی را در بازی کشف کرده‌اند که باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی در مورد Bloodborne 2 شده است.

یکی از اعضای Fextra Life به عروسکی در این بازی اشاره می‌کند که یادآور شخصیت عروسک (The Doll) در بلادبورن است. و جالب اینکه این عروسک در بازی Deracine به شکلی طراحی شده است که Make Contact (یکی از حرکات ویژه بازی بلادبورن) را به ذهن مخاطب می‌آورد.

Deracine 1

در توضیحات عروسک نوشته است:

عروسک دختر سنگی، فیونا که در داستان ناتمام حضور دارد. وقتی یک نفر با رویای بدی روبرو شود، فیونا ظاهر می‌شود و به او کمک می‌کند که از آن رویا فرار کند.

عبارت «داستان ناتمام» باعث شده است بعضی از طرفداران بلادبورن به این فکر بیافتند که بازی اشاراتی به نسخه دوم این اثر هیدتاکا میازاکی دارد؛ کسی که کارگردانی Deracine را هم برعهده داشته است و شاید به زودی سراغ ادامه ماجراهای اثر لاوکرفتی خود برود.

کاربر دیگری در ResetEra هم در Deracine اشارات دیگری به بلادبورن پیدا کرده است، از جمله کتابی با عنوان خون و استخوان‌ها (Blood & Bones) که شباهت زیادی به عبارت Bloodborne دارد و همچنین عروسک دیگری که در توضیحات آن هم به داستان ناتمام و رویاهای بد اشاره شده است.

شاید خود بلادبورن 2 هم در حال حاضر رویایی بیش نباشد، ولی این اشارات در بازی Deracine هم در نوع خودشان جالب هستند. نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید این‌ها تنها ارجاعاتی ساده به ساخته‌ی دیگر میازاکی هستند یا اشاراتی هوشمندانه به نسخه دوم بلادبورن؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده