نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

پوشش جوکر و هارلی کویین به بازی PUBG اضافه می‌شود

در جریان همکاری کمپانی‌های DC و PUBG Corp، پوشش دو کاراکتر جوکر و هارلی کویین از فیلم Suicide Squad راهی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds خواهد شد.

اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که طی همکاری دو کمپانی DC و PUBG Corp، پوشش دو کاراکتر هارلی کویین و جوکر به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اضافه خواهد شد. این پوشش‌ها ظاهر کاراکتر بازیکنان را به‌شکل و شمایل جوکر و هارلی کویین فیلم Suicide Squad در خواهد آورد. هنوز مشخص نیست که اضافه شدن این دو پوشش قرار است در جریان یک رویداد ویژه انجام شود یا نه و برای انتشار جزئیات بیشتری از این مورد باید صبر کنیم. در حال حاضر، رویداد هالووین در بازی PUBG جریان دارد و بازیکنان می‌توانند ظاهر کاراکترشان را با خرید آیتم‌هایی وحشتناک تزئین کنند!

روز گذشته با انتشار خبر عرضه‌ی بازی PUBG برای پلی استیشن 4، این اثر محبوب به بحث‌ شماره‌ی یک بلاگ‌های ویدیوگیمی تبدیل شده است؛ چرا که تا همین دیروز، بازی در انحصار مایکروسافت و پلتفرم‌هایش بود و انتشارش برای پلی استیشن 4، یک خبر واقعا مهم به‌شمار می‌رود. انتظار می‌رود که در رویداد XO18 که شنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، جزئیات بیشتری از انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی پابجی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده