نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

بازی PUBG در ماه دسامبر برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد بالاخره زمان عرضه بازی پابجی برای پلی استیشن 4 فرا رسیده است.

بازی PUBG سرانجام بعد از گذشت بیش از یک سال از عرضه روی ایکس باکس وان به عنوان یک انحصاری کنسولی با محدودیت زمانی، برای کنسول پلی استیشن 4 هم منتشر خواهد شد.

تحلیل‌گر صنعت بازی، دنیل احمد (که با نام کاربری ZhugeEX شناخته می‌شود) در انجمن گفتگوی ResetEra اعلام کرده است که این بازی بتل رویال ماه آینده میلادی (آذر یا دی ماه) برای کنسول سونی منتشر می‌شود و سایت یوروگیمر هم مطلع شده که این خبر صحیح است.

البته خبر انتشار بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای PS4 با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر خیلی هم عجیب نیست؛ از مشاهده بازی در سایت رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور کره جنوبی تا دیده شدن اطلاعات و تصاویری از آن در سرورهای سونی توسط یکی از اعضای PSNProfiles که مشخص می‌کند بازی برای پلی‌استیشن 4 در راه است. در همین حال مایکروسافت هم که خود را آماده برگزاری رویداد X018 می‌کند، از ارائه اخباری بزرگ در ارتباط با پابجی در این رویداد می‌گوید که ممکن است به نقشه جدیدی از بازی مربوط شود.

از اتفاقات جالب مرتبط با این اثر PUGB Corp در این روزها می‌توان به معرفی اسکین‌های جوکر و هارلی کویین از فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) اشاره کرد؛ موضوعی که اگر آن را در کنار رویداد مرتبط با شخصیت تانوس در بازی فورتنایت (Fortnite) قرار دهیم، می‌توان گفت رقابت مارول و دی سی وارد فاز جدیدی در دنیای بازی‌های ویدیویی شده است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده