نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

دو بازی از مجموعه Tom Clancy به سرویس Backwards Compatibility اضافه شد

کمپانی مایکروسافت از راهیابی دو بازی Tom Clancy’s EndWar و Tom Clancy’s HAWX به سرویس Backwards Compatibility خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی مایکروسافت طبق روال معمول از فهرست بازی‌های جدید سرویس در حال رشد Backwards Compatibility کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرده است.

این فهرست شامل دو بازی از مجموعه Tom Clancy است که پیش از این در دسترس کاربران ایکس باکس 360 قرار گرفت و زمان زیادی است که خبری از آن دو به گوشمان نرسیده است. بازی استراتژی همزمان Tom Clancy’s EndWar، ساخته کمپانی یوبیسافت یکی از این بازی‌ها است که این هفته تولد ۱۰ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد و کاربران ایکس باکس وان می‌توانند از حالا به تجربه آن بپردازند. در کنار بازی Tom Clancy’s EndWar، بازی آرکید Tom Clancy’s HAWX نیز که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، به سرویس Backwards Compatibility راه یافته است.

بدون شک بازیکنان به طور کامل فراموش کرده‌اند که چنین بازی‌هایی نیز وجود داشته است. البته بازی‌های بیشتری از مجموعه تام کلنسی برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده است که پرداختن به آن‌ها از حوصله مطلب خارج است. با این حال، در سال ۲۰۱۰ دنباله‌ای برای بازی HAWX با نام Tom Clancy’s HAWX 2 عرضه شد، اما این پایان کار بود و پس از آن هیچ خبری از انتشار نسخه جدید این مجموعه برای نسل فعلی کنسول‌ها منتشر نشد. البته به نظر نمی‌رسد که کمپانی یوبیسافت برنامه‌ای برای احیای این مجموعه داشته باشد.

اگر دیسک‌ بازی‌های یادشده را روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید با وارد کردن آن در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه آنها بپردازید. در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی بازی Tom Clancy’s EndWar‌ را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام این اثر را مشاهده کنید و برای دانلود کردن آن اقدام کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایکس‌ باکس بازی‌ یاد شده را خریداری کنید. بازی Tom Clancy’s HAWX را نمی‌توان به صورت دیجیتالی خریداری کرد و بر این اساس امیدواریم که نسخه فیزیکی بازی را در اختیار داشته باشید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده