نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر زمان عرضه بازی Hitman 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر و استودیو IO Interactive تریلر هنگام عرضه بازی Hitman 2 را منتشر کردند که به نمایش شیوه‌های مختلف از بین بردن اهداف می‌پردازد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Warner Bros. Interactive و استودیو IO Interactive تریلر زمان عرضه بازی Hitman 2 را منتشر کردند که در آن مامور 47 به ملاقات شان بین می‌رود. شان بین ستاره آخرین تریلر لایو اکشن بازی است که نگاهی طنز‌آمیز به روش‌های بسیاری که مامور 47 اهدافش را از سر راه بر می‌دارد، می‌اندازد؛ روش‌هایی نظیر استفاده از اردک‌های پلاستیکیِ انفجاری و پرتاب ماهی‌تابه به سمت سر دشمنان!

استفاده از شیوه‌های خلاقانه برای کشتن اهداف یکی از بخش‌های سرگرم‌کننده مجموعه است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از خلاقیت به زندگی شان بین پایان دهند. مارک فابا یکی از مامورین سابق MI5 که به خاطر جعل کردن مرگ خود به The Undying شهرت دارد و نقش او را شان بین، بازیگر معروف هالیوودی بازی می‌کند، اولین هدف فراری بازی Hitman 2 است که در تاریخ ۲۹ آبان (۲۰ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان برای مدت محدودی قادر به نابودی اهداف فراری خواهند بود و باید از تنها فرصت‌شان برای کشتن اهداف به نحو احسن استفاده کنند زیرا در صورت عدم موفقیت نمی‌توان باری دیگر به انجام قراردادها اقدام کرد.

پیش از این کمپانی برادران وارنر از شش لوکیشن مختلف بازی رونمایی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به میامی، کلمبیا، بمبئی و ویتلستون کریک اشاره کرد. این کمپانی همچنین به معرفی حالت Ghost Mode، رقابت‌های آنلاین یک در برابر یک منحصربه‌فرد بازی و حالت Sniper Assassin، حالتی مستقل که تجربه همکاری چندنفره را برای اولین بار به این مجموعه می‌آورد، پرداخت. بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده