// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵

اطلاعاتی از بسته‌های گسترش دهنده و محیط‌های بازی Hitman 2 منتشر شد

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصاویری را منتشر کرده است که محیط‌ها و بسته‌های گسترش دهنده بازی Hitman 2 را نشان می‌دهد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت تصاویری را از صفحه بازی Hitman 2 در فروشگاه مایکروسافت منتشر کرده است که محیط‌های بازی و اطلاعاتی جزئی از دو بسته گسترش دهنده Hitman 2 را در دسترس قرار داده است.

بازی Hitman 2 دارای دو بسته گسترش دهنده مجزا و ۶ محیط اولیه است که داستان بازی در آن‌ها روایت می‌شود. هر دو بسته بازی هیتمن 2 شامل محیط، مراحل، چالش و نقشه جدید برای حالت اسنایپر بازی می‌شوند و متاسفانه در توضیحات مشخص نشده است که در چه تاریخی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. در ادامه توضیحات دو محیط بازی Hitman 2 را در زومجی مشاهده می‌کنید.

بازی Hitman 2

  • محیط Santa Fortuna: این منطقه، یک محیط جنگلی است که در کلمبیا قرار دارد و عمارت گروه دلگادو هم در این محیط واقع شده است. Santa Fortuna محیطی آرام و بدون حاشیه است، اما Agent 47 در این منطقه اهداف مشخصی دارد که باید به آن‌ها رسیدگی کند.
  • محیط Isle of Sgail: منطقه Isle of Sgail در دریای شمالی، یکی از مخفی‌ترین مناطق جهان است. شایعه شده است که تمام خلافکاران از نقاط مختلف جهان در این جزیره حضور دارند.

در صورتی که علاقه‌مند به مشاهده‌ی توضیحات تمامی محیط‌ها هستید تصاویر زیر را مشاهده کنید. بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

تصاویر محیط‌های بازی Hitman 2

تصاویر محیط‌های بازی Hitman 2

تصاویر محیط‌های بازی Hitman 2


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده