نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

امکان اجرای دو قسمت اول بازی Darksiders با وضوح 4K روی ایکس باکس وان ایکس فراهم شد

با آپدیت‌های جدیدی که برای پورت‌ ایکس باکس وان دو قسمت اول Darksiders منتشر شده، آن‌ها را می‌توانید با کیفیت 4K روی ایکس باکس وان ایکس تجربه کنید.

حدود یک ماه تا انتشار Darksiders 3 زمان باقی مانده و کم کم، نام این سری را بیشتر از قبل خواهیم شنید. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازنده‌ی بازی یعنی استودیو THQ Nordic با انتشار یک‌سری آپدیت برای پورت‌های ایکس باکس وان دو قسمت اول سری، قابلیت اجرا با وضوح 4K را به آن‌ها اضافه کرد.

در نتیجه، اگر یک ایکس باکس وان ایکس دارید و دو بازی Darksiders: Warmastered Edition و Darksiders II: Deathinitive Edition را هم خریده‌اید، با آپدیت این دو بازی می‌توانید از این به بعد آن‌ها را با وضوح 4K اجرا کنید. آپدیت بازی Darksiders: Warmastered Edition را همین الآن می‌توانید دریافت کنید و آپدیت Darksiders II: Deathinitive Edition هم قرار است تا پایان ماه جاری میلادی (یعنی نهایتا تا ۹ آذر)، در دسترس دارندگان بازی قرار بگیرد.

این را هم بگویم که اگر همین الآن بازی Darksiders 3 را پیش خرید کنید، می‌توانید بازی Darksiders: Warmastered Edition را به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنید. پیش‌خرید کردن نسخه‌ی Blades & Whips بازی Darksiders 3 هم هر دو پورت نسل هشتمی قسمت‌های اول و دوم این سری را به‌صورت کاملا رایگان در دسترس شما قرار خواهد داد. بازی Darksiders 3 در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده