// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

برنامه بتای بازی Fallout 76 برای تمامی پلتفرم ها اعلام شد

با نزدیک شدن به موعد مقرر برای فراهم کردن زمینه تجربه بتای بازی Fallout 76 برای کاربران تمامی پلتفرم‌های مقصد، کمپانی بتسدا برنامه بتا‌های بعدی این بازی را اعلام کرد.

بازی Fallout 76 به عنوان اولین محصول تماما آنلاین استودیوی بتسدا (Bethesda Game Studios) مدتی است که به صورت بتا در دسترس دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار گرفته است. این روند در روز یکشنبه هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت و این دسته از بازیکنان در ساعات اعلام شده می‌توانند بتای بازی مذکور را تجربه کنند. پیش از این کمپانی Bethesda Softworks (بتسدا سافت ورکس) اعلام کرده بود که از روز سه‌شنبه این هفته کاربران پی سی و پلی استیشن 4 نیز قادر به تجربه بتای نهمین بازی سری Fallout خواهند بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی ذکر شده برنامه بتای آتی Fallout 76 را که کاربران تمامی پلتفرم‌های مقصد می‌توانند آن را انجام دهند، اعلام کرده است.

طبق زمان‌بندی کمپانی بتسدا، بتای بعدی بازی Fallout 76 از بامداد روز چهارشنبه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. در این بین اما در روز‌ شنبه امکان تجربه بتای بازی مذکور وجود ندارد. کمپانی بتسدا به این نکته اشاره کرده است که زمان‌های اعلام شده قطعی نیستند و در صورت بروز مشکل امکان تغییر آن‌ها وجود دارد. برنامه بتای بعدی بازی Fallout 76 که روی هر سه پلتفرم مقصد قابل تجربه است، به شرح زیر است:

  • تاریخ ۹ آبان از ساعت ۲:۳۰ تا ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران
  • تاریخ ۱۰ آبان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۲:۳۰ روز بعد به وقت تهران
  • تاریخ ۱۳ آبان از ساعت ۰۰:۳۰ تا ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران
  • تاریخ ۱۳ آبان از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۵:۳۰ روز بعد به وقت تهران

نکته قابل توجه در مورد برنامه بتای جدید بازی Fallout 76 طولانی بودن آن‌ها است. در این بتا علاقه‌مندان می‌توانند تا حداکثر هفت ساعت اقدام به تجربه این بازی کنند و این در حالی است که مدت بتا‌های قبلی از دو تا چهار ساعت بود.

امکان تجربه بتای بازی Fallout 76 تنها در دسترس آن دسته از بازیکنانی قرار می‌گیرد که این بازی را پیش خرید کنند. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی از فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت و آمازون وجود دارد. بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده