// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ آغاز دو بتای بعدی بازی Fallout 76 اعلام شد

کمپانی بتسدا تاریخ و ساعت آغاز دو بتای بعدی بازی موردانتظار Fallout 76 را اعلام و مدت زمان آن‌ها را مشخص کرد.

کمتر از یک ماه تا عرضه نهمین بازی سری Fallout یعنی بازی Fallout 76 توسط کمپانی Bethesda Softworks (بتسدا سافت‌ورکس) باقی مانده است. به این دلیل که اثر مذکور اولین تجربه استودیوی بتسدا (Bethesda Game Studios) در ساخت یک بازی تماما آنلاین است، این استودیو تصمیم گرفته است که بتای آن را در دسترس قرار دهد؛ روز گذشته دارندگان ایکس باکس وان قادر به تجربه آن بودند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا جزئیات دو بتای بعدی بازی Fallout 76 را اعلام کرده است.

بتای اول بازی برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده است و در روز یکشنبه ۵ آبان از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز خواهد شد. این بتا به مدت دو ساعت ادامه دارد. بتای دوم در روز یک‌شنبه ۶ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و پس از دو ساعت به پایان می‌رسد.

همانند بتای قبل، دو بتای آتی بازی Fallout 76 تنها روی کنسول نسل هشتمی کمپانی مایکروسافت در دسترس قرار می‌گیرند. کمپانی بتسدا قصد دارد از تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) امکان تجربه بتای بازی Fallout 76 را برای کاربران پی سی و پلی استیشن 4 فراهم کند. این کمپانی تا‌کنون جزئیات بتای در نظر گرفته شده برای این دسته از بازیکنان را اعلام نکرده است.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. هم‌اکنون با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه Amazon (آمازون) می‌توانید اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده