نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

تصاویر جدید ریمستر Yakuza 4 کاراکترها و مبارزات بازی را نشان می‌دهد

کمپانی سگا تصاویر جدیدی از نسخه ریمستر Yakuza 4 منتشر کرد که بخش‌های مختلف بازی را به نمایش در می‌آورند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سگا تصاویر جدیدی از نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 منتشر کرده است که بخش‌های مختلف بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. این بازی در تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) در دسترس کاربران ژاپنی پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تصاویر تازه نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 را در ادامه مشاهده کنید.

Yakuza 4 Remaster

کمپانی Sega به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تا با انتشار نسخه ریمستر نسخه سوم، چهارم و پنجم بازی Yakuza به احیای این مجموعه بپردازد. در حال حاضر هیچ یک از بازی‌های یادشده برای انتشار در غرب تایید نشده است، اما با توجه به محبوبیت روزافزون این مجموعه در غرب، دور از انتظار نیست که به زودی خبرهایی از محلی‌سازی آن‌ها بشنویم. کمپانی سگا در طول سال‌های گذشته بازی‌هایی نظیر بازی Yakuza 0، بازی Yakuza Kiwami، بازی Yakuza Kiwami 2 و بازی Yakuza 6: The Song of Life را در دسترس مخاطبین غربی قرار داده است و بر این اساس می‌توان امیدوار بود که روزی شاهد انتشار نسخه‌های ریمستر این مجموعه در این منطقه باشیم.

کمپانی سگا اخیرا اظهار داشت که کاراکتر ماسایوشی تانیمورا، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Yakuza 4 مجددا صداگذاری می‌شود و از آنجایی که هیروکی ناریمیا، صداپیشه قبلی این شخصیت بازنشسته شده است، از توشیکی ماسودا برای این کار استفاده خواهد شد. شایان ذکر است که بازی Yakuza 4 اولین بار در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم پلی استیشن 3 منتشر شد. شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر درباره نسخه‌های ریمستر بازی یاکوزا، آن‌ را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده