// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 در ژاپن مشخص شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در مجله فامیتسو، نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 در ژانویه ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 در ژاپن عرضه می‌شود.

با ورود به نسل هشتم، کمپانی سگا، سازنده مجموعه Yakuza، تصمیم گرفت این مجموعه را احیا کند و با عرضه‌ی مجدد آن روی پلی استیشن 4 آن را در دسترس کاربران غربی هم قرار بدهد. در گذشته اعلام شده بود که ریمستر بازی‌های Yakuza 3، Yakuza 4 و Yakuza 5 در دسترس کاربران خواهد گرفت. البته در آگوست سال جاری بازی Yakuza 3 در ژاپن عرضه شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در آخرین شماره از مجله فامیتسو مشخص شده است که نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 در تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) برای PS4 در ژاپن عرضه می‌شود.

این خبر در حالی است که سگا قبلا گفته بود که ریمستر یاکوزا 4 در پاییز ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. با اینکه شاهد تاخیر زیادی نیستیم، اما امکان دارد بازه زمانی عرضه‌ی ریمستر یاکوزا 5 هم تغییر کند که برای عرضه در بهار ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است. در انتها مشخص شده است که کاراکتر ماسایوشی تانیمورا مجددا صداگذاری می‌شود. در گذشته هیروکی ناریمیا وظیفه‌ی صداپیشگی این شخصیت را در بازی Yakuza 4 بر عهده داشت؛ اما وی بازنشسته شده است.

از این رو در نسخه‌ی ریمستر بازی، توشیکی ماسودا وظیفه‌ی صداپیشگی ماسایوشی تانیمورا را بر عهده خواهد داشت. با این حال کاربران غربی مجموعه یاکوزا باید منتظر اخبار بیشتر در مورد تاریخ عرضه‌ی بازی Yakuza 3 و همچنین Yakuza 4 بمانند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده