// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

جزئیات بسته الحاقی Labyrinth of the Ghost King بازی Ni no Kuni II

استودیو Level-5 جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom با نام Labyrinth of the Ghost King را منتشر کرد.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در اوایل سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جزئیات اولین بسته الحاقی این بازی با نام Labyrinth of the Ghost King منتشر شده است.

با توجه به گفته‌های استودیو Level-5، سازنده بازی Ni no Kunii II: Revenant Kingdom، بزرگ‌ترین محتوای بسته الحاقی Labyrinth of the Ghost King، اضافه شدن یک سیاه‌چال به بازی است که Labyrinth نام دارد. Labyrinth سخت‌ترین سیاه‌چال بازی به‌حساب می‌آید و بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. همچنین یک ویژگی جدید به سیستم مبارزات بازی اضافه خواهد شد که Gouki نام دارد و متاسفانه اطلاعات خاصی از این بخش در دسترس نیست.

در انتها مشخص شده است که جدا از اضافه شدن سیاه‌چال Labyrinth، مراحل مختلفی برای شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده است که اطلاعات بیشتری را از پس زمینه‌ی داستانی‌شان در دسترس قرار می‌دهد. همچنین ۸۰ سلاح و لباس جنگی جدید هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. Labyrinth جایی است که یک رایحه فاسد، باعث شده تمامی هیولاهای اطراف سرزمین Evermore به هیولاهایی عصبانی تبدیل شوند که نابودی‌شان سخت‌تر از گذشته است.

بازیکنان با پیشروی در این سیاه‌چال با باس این محیط به نام King Lamikyl روبه‌رو می‌شوند. بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده