نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Days Gone تا اردیبهشت سال آینده تاخیر خورد

طبق اعلام کمپانی سونی، بازی Days Gone که قرار بود اسفند امسال منتشر شود، تا اردیبهشت سال آینده تاخیر خورد. 

یکی از بازی‌های انحصاری مورد‌انتظار پلی استیشن 4، Days Gone است که استودیو بِند وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است و یک تجربه آخرالزمانی به‌شمار می‌رود. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود اما سونی در ادامه تصمیم گرفت تا انتشار بازی را به سال ۲۰۱۹ موکول کند و در نهایت هم ۳ اسفند به عنوان تاریخ انتشار بازی اعلام شد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شد که این بازی مجددا با تاخیر رو‌به‌رو شده است و این بار قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۹۸) منتشر شود. 

اسد قیزیلباش، معاون بازاریابی سونی، ضمن اعلام این خبر بیانیه‌ای هم منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما اخیرا تصمیم گرفتیم تا Days Gone را به جای ماه شلوغ فوریه در تاریخ ۲۶ آوریل منتشر کنیم. با اینکه سازندگان بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی هرچه زودتر در اختیار طرفداران قرار بگیرد اما در عین حال از این فرصت بیش‌تر برای بهتر کردن هرچه بیش‌تر بازی استفاده خواهند کرد. 

بازی Days Gone پیش از این برای انتشار در تاریخ ۲۲ فوریه برنامه‌ریزی شده بود که در این تاریخ، بازی‌های دیگری چون Metro Exodus ،Anthem و Crackdown 3 هم قرار است منتشر شوند و قابل پیش‌بینی بود که یک یا چند مورد از این بازی‌ها به تاریخ دیگری موکول شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا به جز Days Gone، اثر دیگری از بین این سه بازی هم تاخیر خواهد خورد یا خیر. 

در بازی Days Gone گیمر‌ها نقش یک موتور‌سوار به نام دیکن جان را بر عهده می‌گیرند که به عنوان یک جایزه‌بگیر هم فعالیت می‌کند و حال باید ضمن مبارزه با موجودات زامبی‌مانندی که با نام فریکرز شناخته می‌شوند، ماموریت‌های مختلفی را هم انجام بدهد. 

نظرات خود را در مورد تاخیر خوردن مجدد این بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده