// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

سگا استودیو تضمین کیفیت در بلغارستان تاسیس می‌کند

کمپانی سگا اعلام کرد که استودیو QA یا همان استودیو تضمین کیفیت جدیدی در شهر صوفیا واقع در بلغارستان تاسیس خواهد کرد.

کمپانی سگا در سال ۲۰۱۸ در راستای گسترش کار خود قدم‌های بزرگی برداشته است. در کنار بازگشت بازی‌هایی محبوبی همچون Sakura Wars، بازی Valkyria Chronicles و Shenmue، همچنین شعبه آمریکای کمپانی سگا شخص جدیدی را به ریاست این شعبه منصوب کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که شعبه اروپای کمپانی سگا در حال تاسیس استودیو QA جدیدی در بلغارستان است. گفتنی است که استودیو‌های QA یا همان Quality Assurance در واقع برای سنجیدن و تضمین کیفیت محصولات مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

گفتنی است که بخش QA اروپای کمپانی سگا در حال حاضر در لندن واقع است، اما قرار است در طی دو سال آینده به شهر صوفیا واقع در بلغارستان انتقال داده شود. گری دیل، رئیس کمپانی سگا در اروپا، در مصاحبه‌ای که با GamesIndustr.biz داشته است گفت که اتحادیه برکسیت در این انتقال تیم توسعه‌دهنده و استودیو یاد شده تاثیر نخواهد گذاشت و مسئولین بلغارستان در این راستا با سگا همکاری می‌کنند. وی در این باره افزود:

بلغارستان در واقع یکی از پیشتازان توسعه حوزه IT در اروپا به شمار می‌رود. این کشور در واقع میزبان دفاتر شرکت‌های مطرحی در حوزه تکنولوژی همچون IBM و Hewlett Packard است که کار آنها در تاریخ ستودنی است. بلغارستان همچنین یک محیط بی‌نقص و درجه یک برای فعالیت‌های مرتبط با تکنولوژی است.

از طرفی روند کار و فعالیت بخش QA در لندن فرآیند همیشگی خود را خواهد داشت و در دو سال آینده به کار خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که انقال تیم توسعه‌دهنده به صورت ناگهانی نخواهد بود و آنها قصد ندارند که نفرات این استودیو را اخراج کنند. سگا به کارکنان خود این موقعیت را می‌دهد که فعالیت خود را در کشوری دیگر ادامه دهند.

گفتنی است که بخش QA شعبه اروپایی سگا تا به امروز توانسته‌ است که روند تضمین کیفیت پروژه‌های استودیوهایی همچون کریتیو اسمبلی، اسپورتس اینتراکتیو، رلیک، آمپلیتود و هاردلایت را انجام دهد. گری دیل همچنین از نحوه کار تیم توسعه‌دهنده خود ابراز رضایت کرد و اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر است که کار خود را با آنها در صوفیا ادامه دهد. وی در این باره گفت:

ما منتظر هستیم که فعالیت‌مان را در صوفیا با تیم توسعه‌دهنده خود ادامه دهیم. تخصص و علاقه‌ آنها به کمپانی سگا و IPهای مختلف باعث می‌شود که این فرآیند را بدون هیچ مانعی پشت سر بگذارند.

استودیو جدید قرار است با نام Sega Development Services Sofia در ژوئن ۲۰۲۰ میلادی (خرداد-تیر ۹۹) در بلغارستان کار خود را آغاز کند.

نظرات خود را در مورد تصمیم جدید کمپانی سگا در رابطه با تاسیس استودیو در بلغارستان با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده