نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

تصاویر و تریلر گیم پلی Resident Evil 2 Remake به نمایش شخصیت کلیر و لیکرها می‌پردازد

کمپانی کپکام تصاویر و تریلر جدیدی از نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرد که شخصیت کلیر، لیکرها و موارد دیگری را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام تصاویر جدیدی را از نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 به اشتراک گذاشته است که روی بخش ابتدایی بازی در ایستگاه پلیس شهر راکون سیتی تمرکز دارند. این تصاویر عالی به نظر می‌رسند و نگاهی دقیق و بسیار خوب به گرافیک بی‌نظیر بازی دارند. این کمپانی همچنین تریلر گیم پلی ۱۰ دقیقه‌ای جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که به نسخه دمو بازی در نمایشگاه Tokyo Game Show مربوط می‌شود و پشت درهای بسته ضبط شده است.

با اینکه تریلر جدید بازی همچنان شخصیت کلیر ردفیلد را به نمایش در می‌آورد، اما این همان نسخه دمو بازی که پیش‌تر شاهد آن بودیم نیست. این تریلر در واقع ادامه نمایش قبلی به حساب می‌آید؛ جایی که کلیر به کاوش در زیرزمین ایستگاه پلیس راکون سیتی می‌پردازد و برای اولین بار با لیکرها، دشمنان نمادین این مجموعه روبه‌رو می‌شود و شما می‌توانید این دسته از دشمنان بازی را در تصاویر تازه بازی نیز مشاهده کنید. شایان ذکر است که این تریلر از روی کنسول پلی استیشن 4 پرو ضبط شده است.

بازسازی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید، می‌توانید ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای بازی، ویدیو گیم‌پلی شخصیت کلیر و تریلر داستانی جدید بازی را مشاهده کنید و به مطالعه مصاحبه سازندگان ریمیک Resident Evil 2 با محوریت طراحی کاراکتر‌ها و ویژگی‌های بازی بپردازید. شما همچنین می‌توانید تصاویر و تریلر گیم پلی بازی Resident Evil 2 Remake را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Resident Evil 2 Remake

Resident Evil 2 Remake


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده