// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Civilization VI برای آیفون منتشر شد

کمپانی Aspyr Media بازی Civilization VI را روی آیفون منتشر کرد تا دارندگان این دستگاه بتوانند جدیدترین بازی مجموعه مشهور و محبوب Civilization را تجربه کنند.

جدید‌ترین بازی سری Civilization که همواره به عنوان یکی از برترین‌های زیرژانر استراتژی نوبتی شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ توسط استودیو Firaxis Games (فیرکسیس گیمز) و کمپانی 2K Games (توکی گیمز) ساخته و تحت عنوان بازی Civilization VI روی پلتفرم پی سی عرضه شد. از زمان انتشار این بازی که رکورد سریع‌ترین فروش مجموعه را در اختیار دارد و جوایزی همچون جایزه بهترین بازی استراتژی از The Game Awards 2017 در گنجینه افتخارات آن خود‌نمایی می‌کنند، سازندگان به دنبال افزایش پلتفرم‌های مقصد بوده‌اند و این اثر تا‌کنون روی لینوکس و آیپد نیز عرضه شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، آیفون نیز به جمع پلتفرم‌های تحت حمایت بازی Civilization VI اضافه شده است. 

کمپانی Aspyr Media که پیش از این بازی مذکور را روی OS X و Linux عرضه کرده بود، وظیفه انتشار نسخه آیفون این بازی را بر‌ عهده داشته است. این نسخه از بازی Civilization VI دارای تمامی ویژگی‌های گیم‌پلی موجود در دیگر نسخه‌ها است و در کنار آن از بازی چند‌نفره محلی نیز پشتیبانی می‌کند. تجربه ۶۰ نوبت اول این بازی رایگان است و پس از آن می‌توانید با پرداخت مبلغ ۶۰ دلار نسخه کامل آن را خریداری کنید. با این حال تا تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) بازی Civilization VI شامل تخفیف ۶۰ درصدی است و با قیمت ۲۴ دلار قابل خرید است. تجربه این بازی روی دستگاه‌های iPhone 7 ،iPhone 7 Plus ،iPhone 8 ،iPhone 8 Plus ،iPhone X ،iPad Air 2 ،iPad 2017 و تمامی دستگاه‌های iPad Pro دارای iOS 11 و بالاتر امکان‌پذیر است.

در بازی Civilization VI شاهد تمدن‌های مختلفی از جمله آمریکا، هند، اسپارتان، فرانسه، ایران و چین و شخصیت‌های تاریخی متعددی از جمله مهاتما گاندی، اسکندر، کوروش، چنگیزخان، چین شی هوانگ و کاترین مدیچی هستیم که هر یک از آن‌ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. بازیکنان وظیفه دارند تمدن خود را در مقاطع مختلف تاریخ رهبری کنند و در زمینه‌هایی مانند دیپلماسی، علم، مذهب و جنگ زودتر از رقیبان به بالاترین سطوح برسند.

در دیگر خبر‌های مربوط به بازی Civilization VI که توانسته است نمره عالی ۹ را از زومجی دریافت کند، اعلام شد که این بازی در تاریخ ۲۵ آبان روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده